Potrawy z kociołka - help :)

From: "kajacek" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Potrawy z kociołka - help :)
Date: Sun, 22 Jun 2003 09:47:11 +0200

Cześć wszystkim grupowiczom!!!

Przejrzałem całe forum, ale niestety nic nie znalazłem na temat potraw
robionych w kociołku nad ogniskiem...

Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem takiego kociołka (10 l,
pokrywka, nóżki itp.) i teraz szukam jakichkolwiek przepisów, co w tym można
zrobić...
Kiedyś byłem na imprezie, gdzie serwowano ziemniaki z boczkiem i czymś
tam jeszcze, było super, ale niestety nie widziałem, jak to się dokładnie
robi...:((
Chodzi mi przede wszystkim o jakieś dobre przepisy typu zapiekanki z
ziemniakami i boczkiem i innymi dodatkami lub też coś w tym rodzaju, ale też
wane jest, jak to robić (wielkość ogniska, czas i tego typu tajemnice:)
Wielkie dzięki za wszelkiego typu rady w tym temacie, bo jeśli chodzi o
gotowanie w kociołku takich mieszanek, jak zapiekanki, to jestem "zielony"
:)
Z harcerstwa pamiętam tylko gotowanie zupy w kotłach nad ogniskiem, ale
to chyba inna bajka, prawda???