Re: Powarkiwania Performerki i innej wiochy.

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powarkiwania Performerki i innej wiochy.
Date: Mon, 10 Jan 2011 00:17:07 +0100

glob wrote:

> A wiesz jak tą sprawę umorzyli, to oni zaczeli kopiować ten mój
> list ,aby nastawić ludzi przeciwko mnie i wyszło im na opak, bo ci co
> olej w głowie mieli przesiadali się do mnie na rozmowy. Chodziłem do
> takiego pabu na obiady domowe. I dlatego kiedyś pisałem o zaginionej
> książeczce, przez którą stałem się sławny. A list miał cel rozładować
> napięcia i wyjaśnić jaki mniej więcej jestem. Ale jak zwykle
> powychodziły z tego rzeczy nie za bardzo na temat, więc pisałem
> dlaczego zabito Jezusa Chrystusa ,za stosowanie manipulacji na
> [...]

Heh państwo powinno ci przydzielić pełnomocnika do spraw kontaktu z
rzeczywistością, bo ten rodzaj wrażliwości, którym się bronisz już Cię
nie obroni niestety - to działało w szkole średniej na niezrealizowane
dydaktycznie polonistki - zapewniało zainteresowanie którego brakło ze
strony tych od których było najbardziej potrzebne.
A teraz - Welcome to the real life. :-(

Jakby co daj adres "więźnia", bo jak przed odsiadką pokłócisz się znów z
Ixi, to ktoś inny te pomarańcze będzie musiał przysyłać...

pozdrawiam
vonBraun