Powiedział, że ...

11. Data: 2005-08-22 17:02:21

Temat: Re: Powiedział, że ...
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
news:4309febc$0$15461$f69f905@mamut2.aster.pl...

> No dobra, jedno i drugie :-) Ale to nie znaczy, że nie trzeba czasem
> spróbować...

Próbowanie w takich sytuacjach nie jest zalecane osobnikom o słabej
konstrukcji psychicznej, w tym kobietom w ciąży i matkom małych dzieci.
Uśmiecham się, ale całkiem serio piszę :)

Margola

12. Data: 2005-08-22 18:06:19

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" :

> Próbowanie w takich sytuacjach nie jest zalecane osobnikom o słabej
> konstrukcji psychicznej, w tym kobietom w ciąży i matkom małych dzieci.
> Uśmiecham się, ale całkiem serio piszę :)

Hmm, odnoszę wrażenie że ciąża i posiadanie dzieci znacznie wzmocniło moją
konstrukcję psychiczną.
Całkiem poważnie - po prostu jesli coś ma być dla dzieci idę przed siebie
jak taran, przedtem (tylko dla siebie) zapewne nie odważyłabym się zrobić
wielu rzeczy.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2005-08-22 18:24:41

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
wiadomości news:ded0fd$jta$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> konstrukcji psychicznej, w tym kobietom w ciąży i matkom małych
dzieci.
> Uśmiecham się, ale całkiem serio piszę :)

Ależ całkiem poważnie się z Tobą zgodzę.
Ale rozładować atmosferę nie zaszkodzi ;-)

Agnieszka

14. Data: 2005-08-22 18:50:30

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:ded48p$bah$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> jak taran, przedtem (tylko dla siebie) zapewne nie odważyłabym się zrobić

No tak, ale w samej ciąży i niedługo po urodzeniu dziecka możliwe, że byłaś
nieco rozchwiana hormonalnie? Później, to co innego :)

Margola

15. Data: 2005-08-22 21:02:44

Od: "doc. Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia poniedziałek, 22 sierpnia 2005 15:49, we wiadomości
<decl66$3r3$1@inews.gazeta.pl>, Aneta napisał(a):

> nie pojedzie do Chorwacji.
> Tylko dlaczego mnie to nie cieszy, przeciwnie, jest bardzo, bardzo smutno.
> Chyba więc powinnam zamknąć wątek na grupie, bo z tym problemem się
> zwróciłam.

Miałem coś napisać w poprzednim wątku, ale nie ma sensu na zwielokrotnianie
wiadomości. Moim zdaniem facet jest niepoważny skoro nawet rozważał taką
możliwość, że zostawi Cię a sam pojedzie na wakacje. Najgorsze jest to, że
jego rodzice nie widzieli w tym nic złego.
Zastanów się czy warto być z takim człowiekiem.

--
z poważaniem, doc. Zenobiusz Furman
==> zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl <==

16. Data: 2005-08-23 06:23:04

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" :

> No tak, ale w samej ciąży i niedługo po urodzeniu dziecka możliwe, że
byłaś
> nieco rozchwiana hormonalnie? Później, to co innego :)

Jakoś nie - wręcz przeciwnie - czułam się zarówno fizycznie jak i
psychicznie doskonale.
Również podobno wyglądałam bardzo ładnie (głównie cera i włosy).
Np. w czasie ciąży polepszyły mi się znacznie hmm, doznania erotyczne,
miałam doskonałą kondycję fizyczną (chodziłam po górach).
Mogłabym całe życie chodzić w ciąży ;-)

Widocznie co kobieta to inna równowaga hormonalna.

Pozdrowienia.

Basia

17. Data: 2005-08-23 07:19:02

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Docencie Furman,
mimo, że ów facet wczoraj kajał się i starał, by wieczór uwieńczył miło cały
dzień, to jednak wciąż moje mysli skołatane dopuszczają możliwość rozstania.
Wciąż myślę o tym, że on rozważał w ogóle taką możliwość, a jego rodzice nie
tylko nie widzieli w tym nic złego, ale jeszcze przyklaskiwali. Bardzo mi
przykro i wciąż o tym pamiętam. A wiesz, gdy się o czymś wciąż mysli to
cholera wie jak to się skończy. Pozdrawiam serdecznie.

18. Data: 2005-08-23 07:56:02

Od: "doc. Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia wtorek, 23 sierpnia 2005 09:19, we wiadomości
<deeil7$erl$1@inews.gazeta.pl>, Aneta napisał(a):

> Wciąż myślę o tym, że on rozważał w ogóle taką możliwość, a
> jego rodzice nie tylko nie widzieli w tym nic złego, ale jeszcze
> przyklaskiwali.

Jakie są stosunki pomiędzy Tobą a jego rodzicami?

> Bardzo mi przykro i wciąż o tym pamiętam. A wiesz, gdy się
> o czymś wciąż mysli to cholera wie jak to się skończy.

Czułbym się tak samo. Jeżeli to był pojedynczy, pierwszy epizod, to jeszcze
możnaby na to przymknać oko. Jednak jeżeli on taki jest, to nie ma czego
żałować, bo lepiej uznać za stracone to, co masz za sobą niż dopuścić do
tego, abyś straciła to, co masz przed sobą.

19. Data: 2005-08-23 08:09:06

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyklaskiwali. Bardzo mi przykro i wciąż o tym pamiętam. A wiesz, gdy się
> o czymś wciąż mysli to cholera wie jak to się skończy. Pozdrawiam

Aneta. Tylko się nie zapętl. Trzeba być obiektywnym, rozgoryczenie tego nie
ułatwia.

Margola

20. Data: 2005-08-23 08:12:35

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są stosunki pomiędzy Tobą a jego rodzicami?
Pozornie dobre, choć nie ma głębszych rozważań na żaden temat. Raczej
przemilczano 6 miesiecy ciąży, nie było pytań, propozycji pomocy. Pojawiły
się zaocznie w stosunku do mnie, bo przez niego. Trudno o tym mówić, to
rodzina, która nie rozmawia o emocjach. Wiem, dziwne to, ale z jego ojcem
własciwie nigdy, od listopada, nie rozmawiałam o niczym. No, może ze 2 razy
nt mieszkania, bo swego czasu, a także ostatnio myśleliśmy o zamianie mojej
kawalerki na coś większego. Ja ich toleruję z przyklejonym usmiechem, a i
oni mnie podobnie, jak sądzę. Jednak wszystcy stramy się być mili dla
siebie. Miła byłam nawet, gdy przy stole, w weekend, na działce, jego ojciec
dopytywał się czy on jedzie do Chorwacji i namawiał do wyjazdu. Zachowałam
zmną krew. Ale pękłam w poniedziałek rano.

Wyjazd na wakacje, gdy kobieta pozostaje w mieście. Prosze o opinie.
Re . pytanie mojego m??
pytanie mojego mężą?
Zapraszam na wczasy do Białogóry nad morzem
alimenty - czy będę musiał płacić na nieswoje dziecko