Re: Powrót do nałogu??? HELP!!!

From: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Powrót do nałogu??? HELP!!!
Date: Tue, 21 Jan 2003 23:42:30 +0100

Użytkownik "Seba" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:anh5ss$87r$1@news.gazeta.pl...

> zacząłem siegać ponownie po papierosy. Na razie jest to jeden dziennie,
> szczególnie po pracy, ale... tak przecież być nie powinno. Po wypaleniu

Wiem jak paskudnie musisz sie z tym czuc, ja kilka razy w roku mam takie
sny, że palę pierwszego papierosa i odczuwam straszliwe wyrzuty sumienia i
wstyd. Aż się z tego napięcia nerwowego budzę żeby zdac sobie zprawę, że to
tylko zły sen był :)
Bardzo niedobrze, że pozwoliłes sobie na papierosa, ale sytuacja nie jest
tragiczna. Jeżeli jeden dziennie to jeszcze nie wróciło uzaleznienie
fizyczne. Po prostu przestań palić i już. Możesz to zrobić z łatwością bo w
końcu udowodniłes sobie i swiatu, że jesteś silny niepaląc 6 lat! Dasz radę
nie palic dłużej. Co ważniejsze masz zupełnie zregenerowany organizm po
nałogu i szkoda byłoby go znowu zatruwać, teraz zatruje się już szybciej i
skutki bedą gorsze...
Gorzej byłoby gdybyś się rozbujał znowu do kilku, kilkunastu fajek dziennie.
Aha i oddaj komus tą paczke papierosów którą kupiłeś :)

Obcy