Re: Poznawanie Boga

Data: 2007-10-07 14:28:25
Temat: Re: Poznawanie Boga
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
news:1191764562.934953.155090@g4g2000hsf.googlegroup
s.com...
On 7 Paź, 15:28, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Z takimi kryteriami!
> [...]
Z jakimi, przepraszam???
Kazdy czlowiek jest dzieckiem Bozym. Tu nie ma kryteriow. Czlowiek to
czlowiek.
Zal mi Ciebie, skoro tego nie czujesz... :(

--
Fragile

Już teraz jakiś hołociarz powiesił moje zdjęcie ukradzione ze
skradzionego blogu jako "jewszuję" spamująceg pl.soc.polityka, którym ja nie
jestem. Adres wysyłki - portal gazeta. Nosiłem w przeszłości brodę -
zapuszczoną na autostopie - taka była moda, gumiaki kanadyjki i dżinsy,
Bieszczady i jazda konno.
Jak myślisz - czym się on / ona kieruje?