Re: Poznawanie Boga

Data: 2007-10-27 19:24:56
Temat: Re: Poznawanie Boga
Od: meliana <a...@w...pl>

Dnia Thu, 25 Oct 2007 19:34:17 +0200, Sky napisał(a):

> ja nie ale ty jesteś kobietą...więc masz go -chcesz czy nie... ;P

tonacy brzytwy sie chwyta ;)

> w twoim przekonaniu ;P

w mojej pewnosci

> o mój się nie martw

dlaczego uwazasz ze mialabym sie martwic?

> a kumam że tak możesz sądzić ale widac ty nie
> kumasz ze nie koniecznie twoje osądy są słuszne ;)

w tej sprawie jestem pewna ze sa

> gorzej jeśli trafnie

jak sie ma twoje "jesli", "gdyby" itp do mojej pewnosci?

> tyle że nie samo poznanie źródła jest czasem najważniejsze
> może być ważniejszy cel do którego zmierza...

to tez jest jasne

> jako narzędzie służące zdobywaniu zysków wbrew woli "przeciwnika"

jakich konkretnie zyskow?

> stanowi rodzaj walki "o swoje" a to jest element obrony przez atak...

no to jest tak jak myslalam...masz waskie pojecie w tym temacie
kiedy poszerzysz (kiedys) swoj wglad w ludzki
umysl/mechanizmy/nature/swiadomosc moze zobaczysz inne zaleznosci

--
mel

... bo upadłe anioły noszą czarne skrzydła ...
są zatracone, osamotnione
czekają na nocy mrok ...
... nie kryj się ...
wyjdź z cienia i pokaż swoje skrzydła ...
pokaż swe oblicze - wojowniku ciemności ...