Re: Pozwólcie mi umrzeć - prosi niepełnosprawny

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Pozwólcie mi umrzeć - prosi niepełnosprawny
Date: Fri, 02 Mar 2007 08:44:29 +0100

> Powinien mieć szansę popełnienia samobójstwa.
> Specjalny włącznik / wyłącznik zasilania respiratora, obsługiwany poprzez
> ruch szczęki, języka. Gdyby po jakimś czasie po wyłączeniu respiratora,
> zrezygnował z tej próby odejścia - poprzez ruch języka - mógłby z powrotem włączyć
respirator.

Jest to metoda, tylko czy on chce umrzeć?

> Jest to moim zdaniem "krzyk rozpaczy i bezsilności" wobec niepełnosprawności - 100%
zależności od osób trzecich i nieciekawej przyszłości w domu opieki społecznej jaka
gościa czeka - po śmierci rodziców.

Tak, to jest dokładnie to, nie to że chce umrzeć bo jest
niepełnosprawny, bo jest przywiązany do łóżka, nie to że oddycha za
niego maszyna. Jego krzyk to krzyk rozpaczy, że po śmierci rodziców on
będzie gnił jak śmieć w jakim "Domu Opieki" gdzie będzie tratowany jako
stary niepotrzebny mebel na którym jeszcze kasę idzie zbić.
A Państwo nie zaopiekuje się nim, bo będzie wolało utrzymywać
darmozjadów pijaków stojących w koleje do Caritasu i innych organizacji
charytatywnych.

> Apel do młodych kobitek zamiast iść do klasztoru i bezcelowo klepać pacierze,
> mogłaby jakaś samarytanka albo więcej samarytanek - zaopiekować się factem.
> O ile Bóg istnieje było - byłby to większy DAR dla Boga niż życie w klasztorze.

To też jest pomysł, i to wcale nie jest zły, może by to ogłosić na
portalu wiara.pl lub innym katolickim.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

02.03 LECH DUBROWSKI
03.03 Jacek Kruszniewski
03.03 LECH DUBROWSKI
03.03 Zbigniew Andrzej Gintowt
04.03 Jacek
04.03 DyVanka
04.03 BogusławaP
05.03 Inwalida
05.03 DyVanka
05.03 Sandi
07.03 ONo
07.03 Piotr \"Gerard\" Machej
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla