Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie

21. Data: 2009-08-08 06:23:07

Temat: Re: Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-08-2009 o 07:44:48 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Wybacz kolego Piotrze, ale zaczynasz być śmieszny z tymi swoimi
> wycieczkami :-)

Żałosny raczej niż śmieszny.

Ale tym większe będzie rozczarowanie i z tym wyższej wysokości spadnie. A
szkoda chłopaka, bo wyglądał na sensowengo.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

22. Data: 2009-08-08 06:29:33

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> wydaje Ci się, że znalazłeś tam krainę mlekiem i miodem...

A może pomożemy mu, podtrzymamy chłopaka na duchu? Bo jak się dowie, że to
wcale nie tak, jakby chciał wierzyć, to będzie marnie..

Ja zaczynam:

Internet w Polsce jest okropnie wolny!
Autobusy miejskie mają tylko jedno piętro!
Kierownica jest po złej stronie w samochodach, a w motocyklach nie!
Jedzenie jest byle jakie...

.
.
.

Z tym jedzeniem to chyba jednak głupio przywaliłem, bo jak ktoś wie, jakie
rzeczy ci Anglicy jedzą, to jednak nie da się nabrać na to, że Polsce jest
złe...

Coś jeszcze?

23. Data: 2009-08-08 10:56:06

Od: Sławek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słowa mi się skończyły i już mi ich brak...
> Powiem tylko tyle:
>
> Skoro wyjechałeś do Londynu i tam znalazłeś jakieś 'zatrudnienie', to
> znaczy, żę jesteś dorosły - pełnoletni. Czy jesteś dorosły emocjonalnie...
> nie mnie oceniać, ale zatrudnianie się przy kwestowaniu jako żebrak nie
> jest szczytem marzeń dla człowieka o normalnie ukształtowanej psychice...
>
> Ja tam wolę robić w Polsce coś, co jest użyteczne dla innych, czuję się
> przy tym spełniony mam swoje cele, które sobie wyznaczam, mogę się
> rozwijać, ktoś docenia to, co robię... ileś tam zarabiam... wcale nie

ciach

Dokładnie dokładnie trafna wypowiedź
--
---
Pozdrawiam Sławek

Skype: slawek7239
GG: 2476820

24. Data: 2009-08-08 13:33:56

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój ty Boże - ale to jednak ludziom potrafi odbić...

Tobie obilo bo stare lata stales sie nietolerancyjny co na kilometry
smierdzi otodosyjnym komunizmem

Leszek

25. Data: 2009-08-08 14:41:54

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.08.2009 15:33, użytkowniczka/użytkownik Lech Dubrowski napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Tobie obilo bo stare lata stales sie nietolerancyjny co na kilometry
> smierdzi otodosyjnym komunizmem
>
> Leszek

A co ma nietolerancja to tematu wątku?

Po prostu, trzeźwo ocenia sytuację - nie tylko on. Ja rozumiem gdyby to była praca
twórcza, coś by produkował, wytwarzał, ale nie zbierał datki na ulicy i nazywał to
super karierą :)

Zauważyłem, że teraz słowo "tolerancja" służy teraz jako super kontrargument, a
znaczenie tego słowa zaczyta się rozmywać na wiele rzeczy zupełnie nieadekwatnych.

Ale hasło "jesteś nietolerancyjny" teraz jest najważniejszą broną w dyskusjach, gdzie

chce królować poprawność polityczna :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

26. Data: 2009-08-08 15:11:53

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-08-2009 o 15:33:56 Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

> Tobie obilo bo stare lata stales sie nietolerancyjny co na kilometry
> smierdzi otodosyjnym komunizmem

Lechu - a co ma tu do rzeczy jakaś nietolerancja? Bo nie bardzo rozumiem?

Facet pojechał żeby u Angola na ulicy żebrać i z zachwytem namawia do tego
innych - nie bardzo sobie wyobrażam lepszy przykład tego, jak komuś może
odbić.

Ja jestem wręcz WZOREM tolerancji. Uważam, że nawet tacy jak on są
potrzebni na świecie. Ale oczywiście nie akceptuję takiego działania i
uważam je za głupie i szkodliwe. Warto odróżnić tolerancję od akceptacji.

Ja toleruję - nie wykonuję żadnych działań, by mu utrudnić życie lub żeby
zmusić go do robienia czegoś innego.

Warto Lechu, na stare lata, jak to mówisz, nauczyć się jednak znaczenia
słów.

27. Data: 2009-08-08 15:14:10

Temat: "Jesteś nietolerancyjny"
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-08-2009 o 16:41:54 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Ale hasło "jesteś nietolerancyjny" teraz jest najważniejszą broną w
> dyskusjach, gdzie chce królować poprawność polityczna :P

"Jesteś nietolerancyjny" to obok "jesteś antysemitą" jedna z głównych
broni terroryzmu intelektualnego jakim jest poprawność polityczna. I
trzeba z tym walczyć wszelkimi siłami. I wyjaśniać, bo ludzie, szczególnie
młodzi, ale jak widać starzy też, nie odróżniają już dziś przyzwoitości
zwyczajnej i zdrowego rozsądku od nakazów chorych idei.

28. Data: 2009-08-08 21:24:47

Od: "PZ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No przeciez pisalem tam nawet ptaszki lepiej cwierkaja. (wiem bo mam tam
szwagra odwalilo mu jak Interpio):)

> Internet w Polsce jest okropnie wolny!

No ale jest - w UK poza wielkimi miastami jest z tym gorzej niz w PL (patrz
szwagier - pol roku czekal wkoncu sie przeprowadzil i dopiero ma net.
> Autobusy miejskie mają tylko jedno piętro!
A na chmmmmm wozkowiczowi drugie ? (Interpio)

> Kierownica jest po złej stronie w samochodach, a w motocyklach nie!

To niezupelnie tak - tam poprostu prowadzi pasazer.

> Jedzenie jest byle jakie...
Jest znakomite (szczegolnie bulka z octowymi chipsami) Tylko nie wiem po
cholere szwagier kazal mi tyle kielbasy przywiezc, szynki i przypraw wszak
twierdzi ze tam wszystko lepsze.

> Coś jeszcze?

Taaaaak . Po wypowiedziach dewizowego żebraka Interpio mam nadzieje ze do PL
juz nie wroci. Niech mu sie powodzi jak najlepiej ale tam w UK.

P.S. Tak wiem jestm zlosliwy, wredny itp. ... no i mam to gdzies :):):)
PZ
K-ce

29. Data: 2009-08-09 06:18:20

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Facet pojechał żeby u Angola na ulicy żebrać i z zachwytem namawia do tego
> innych - nie bardzo sobie wyobrażam lepszy przykład tego, jak komuś może
> odbić.

Nie zrbrac tylko prowadzic oficjalna zbiorke funduszy na jakas organizacje.

> Ja jestem wręcz WZOREM tolerancji. Uważam, że nawet tacy jak on są
> potrzebni na świecie. Ale oczywiście nie akceptuję takiego działania i
> uważam je za głupie i szkodliwe. Warto odróżnić tolerancję od akceptacji.

Czy dzialalnosc Owsiaka i jemu podobnych tez uwazasz za glupia i szkodliwa?

> Ja toleruję - nie wykonuję żadnych działań, by mu utrudnić życie lub żeby
> zmusić go do robienia czegoś innego.

Nie wykonujesz bo nie masz takich mozliwosci

> Warto Lechu, na stare lata, jak to mówisz, nauczyć się jednak znaczenia
> słów.

Chyba znam je lepiej od ciebie bo to co piszesz na temt interpio jest bardzo
podobne do stylu J. Urbana z czasow stanu wojennego.

On tez wtedy wysmiewal sie z dzialalnosci roznych ludzi na emigracji

Leszek

30. Data: 2009-08-09 06:34:56

Temat: Re: "Jesteś nietolerancyjny"
Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> młodzi, ale jak widać starzy też, nie odróżniają już dziś przyzwoitości
> zwyczajnej i zdrowego rozsądku od nakazów chorych idei.

To po co bylo obalac komune skoro zachodnia demokracja tez sie nie podoba.
Pozostaje tylko wprowadzenie dyktatury w celu obrony polskosci przed jej
zlym wplywem
Leszek

> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> Zostań Cenzorem Obywatelskim
> http://www.cenzuraobywatelska.pl

Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Dofinansowanie rehabilitacji.
Aparaty ortopedyczne Warszawa - gdzie ?
miejsca parkingowe dla ON
jaki proggram