Re: Praca magisterska z promotorem spoza uczelni

Data: 2005-10-16 15:54:17
Temat: Re: Praca magisterska z promotorem spoza uczelni
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

n...@o...pl napisał(a):

> Nie chodzi mi o to co mi odpowiedzą w Dziekanacie bo tam zazwyczaj
> mają własna wizję studenta

Zacząłbym od zorientoweania się którzy wykładowcy na uczelini zajmują
się tematem który Cie interesuje i co który sobą reprezentuje - przede
wszystkim który zgodziłby sie by Twoim promotorem. Jak zainteresujesz
któregoś swoim stanem wiedzy, ten może Cię poprzeć w rozmowach z
prorektorem d/s nauki (jak sądzę; w określonej uczeli być może inny
rektor byłby najodpowiedniejszy.) Z dziekanatem rozmawiałbym, jak już
wszystko będzie uzgodnione z "górą".

Pozdr,
--
ŁK