Re: Pracodawca a ON

Data: 2006-08-26 08:01:58
Temat: Re: Pracodawca a ON
Od: "Henryk" <s...@w...pl>

Użytkownik "BogusławaP" <d...@i...pl>
napisał w wiadomości news:ecna8p$518$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Choc nie jestem profesjonalistka w tej dziedzinie, ale skoro nikt nie
> odpowiedział ..............

WIELKIE DZIEKI CI za to !!!

/.../

> [...]
na:

> 0,5 etatu osobę o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, u której
> stwierdzono jedno ze szczególnych schorzeń,
> 0,75 etatu osobę o lekkim stopniu niepełnosprawności.
> należy ustalić:
> wskaźnik ustawowy - 0,06 i obniżony (wymagany) - 0,04 [0,06 - (0,5 x
> 2/50) ],
> wskaźnik rzeczywisty - 0,025 [tj. (0,5+0,75) /50],
> firma powinna dokonać wpłaty w wysokości 771,39 zł:
> 0,4065 x 2530,18 x [(0,04 - 0,025) x 50] = 771,39 zł.
>
> Sądze, ze teraz jest bardziej przedstawione obrazowo...

Bogusiu pomoglas mi bardzo ale jeszcze dla 100% pewnosci
mozesz mi napisac na tym samym przykladzie ile w/w pracodawca
musialby wplacac na PFRON NIE_zatrudniajac w/w pracownikow
-------
0,5 etatu osobę o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, u której
stwierdzono jedno ze szczególnych schorzeń,
0,75 etatu osobę o lekkim stopniu niepełnosprawności.
--------
gdy Twoje wyliczenia potwierdza sie z moimi to bede juz w domu ;-)
jeszcze raz bardzo Ci dziekuje !
pozdr.H