Pralka Electrolux - carboran

1. Data: 2005-01-19 07:47:23

Temat: Pralka Electrolux - carboran
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstępnie zdecydowałam się na pralkę ładowaną od góry Electroluxa
(dobrze czy nie?).
Zastanawia mnie tylko ten carboran. Czy to lepiej czy gorzej, że
zbiornik jest z czegoś takiego? (Producent pisze oczywiście, że
lepiej.)

I jeszcze mam pytanie: czym różni się EWT 1011 od EWT 1015?

Renata

PS Nadal szukam lodówki z dużym zamrażalnikiem na dole. Jestem otwarta
na propozycje:)

2. Data: 2005-01-19 08:01:34

Temat: Re: Pralka Electrolux - carboran
Od: "Voy" <v...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.electrolux.com.pl/node35.asp?ProdID=24492

> PS Nadal szukam lodówki z dużym zamrażalnikiem na dole. Jestem otwarta
> na propozycje:)

Moja propozycja :) Electrolux ERB 3045

3. Data: 2005-01-19 08:28:04

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <csl40h$baq$1@inews.gazeta.pl>, Voy wrote:

> http://www.electrolux.com.pl/node35.asp?ProdID=24492

> Moja propozycja :) Electrolux ERB 3045

Ja bardzo chętnie Electrolux tylko, że akurat te kombi, białe
wszystkie jakie widziałam mają w zamrażalniku szuflady siatkowe,
wolałabym pełne.

Jeszcze jedno pytanie do grupy: Co są warte, tak ogólnie, lodówki firm
Gorenje, LG, Boscha, Siemensa i Aristona?
Tzn. czy macie jakieś doświadczenie? Jakieś wrażenia? Jakieś zdanie na
ich temat?

Renata

4. Data: 2005-01-19 08:58:04

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

> [...]
> Zastanawia mnie tylko ten carboran. Czy to lepiej czy gorzej, że
> zbiornik jest z czegoś takiego? (Producent pisze oczywiście, że

Oczywiście lepszy byłby ze stali nierdzewnej, ale teraz prawie wszyscy
przechodzą na tańsze plastikowe. Producenci pralek różnie ten plastik
nazywają (nazwa musi podkreślać niesamowite jego właścowości:), ale zawsze
jest to najzwyczajniejszy w świecie polipropylen.

> I jeszcze mam pytanie: czym różni się EWT 1011 od EWT 1015?

Paroma bajerami, tzn głównie tym, że 1011 nie wyświetla czasu prania.
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_oy
9hif9v&s=el

> Jestem otwarta na propozycje:)
No no, może jakieś parametry techniczne rzucisz?:)

5. Data: 2005-01-19 09:14:06

Temat: Lodówki
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <csl7es$pnj$1@inews.gazeta.pl>, zayzayer wrote:

> No no, może jakieś parametry techniczne rzucisz?:)

Rzucałam w innym wątku, ale jeszcze raz w kolejności ważności (mniej
więcej):
- zamrażalnik na dole (jakieś 80-100l)
- chłodziarka mniej więcej powyżej lub w okolicach 200l
- cicha! bez trzasków i rzężeń, o których czytałam w archiwum
- oszczędna
- szklane, dobrze regulowane półki to konieczność i w ogóle rozsądny
układ wnętrza
- żeby zamrażalnik nie zarastał lodem, a co najwyżej szronił się
lekko, co można raz na kilka miesięcy zesrkobać łopatką (tak mam w aktualnym
electroluksie, nie wiem jak się to zwie i czy przypadkiem nie
wszystkie lodówki już tak mają)
- długi czas przechowywania bez prądu
- mógłby być wiatraczek, ale chyba niekoniecznie
- mogłyby być dwa termostaty, ale też chyba niekoniecznie
- i może jeszcze jakiś istotny bajer, o którym nie mam pojęcia:)

Renata (dobra, mam dużą ochotę na electroluxa, bo taką lodówkę mam w
tej chwili od ponad 7 lat i zero problemów, ale te druciane półki mnie
drażnią)

6. Data: 2005-01-19 10:29:40

Od: "ewelina" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrncus44a.omj.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...
> [...]
> lepiej.)
>
> I jeszcze mam pytanie: czym różni się EWT 1011 od EWT 1015?

Moi rodzice maja od paru lat Elektroluxa ladowanego od gory.
Niestety nie pamietam ktory model. I wszystko z nim w porzadku.

eulalka

7. Data: 2005-01-19 10:40:57

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanie: Jak to jest w tych pralkach eletronicznych z
zatrzymywaniem prania w celu np. dorzucenia do bębna jakiegoś ciucha.
W Mechanicznych nie ma problemu, wyłącza się wtyczkę, czeka aż klapa
się odblokuje, wrzuca i pralka podejmuje pracę od momentu zatrzymania.
A w elektronicznych? Czy przypadkiem całe pranie nie startuje od
początku?

Renata

8. Data: 2005-01-19 10:45:34

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w elektronicznych? Czy przypadkiem całe pranie nie startuje od
> początku?

Mi sie zdarzylo kilka razy dorzucac i pranie bylo kontynuowane, a nie
zaczynalo sie od poczatku.

--
giga

9. Data: 2005-01-19 11:25:44

Od: "Krzychu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się odblokuje, wrzuca i pralka podejmuje pracę od momentu zatrzymania.
> A w elektronicznych? Czy przypadkiem całe pranie nie startuje od

Nie. Eletroniczna (EWT1015) pozwala włączyć pauzę prania (guziczkiem), chwilę
pozycjonuje bęben i odblokowuje klapę. Można dorzucać i kontynuować pranie.

Co więcej po zaniku zasilania (jak włączę pralkę i czajnik to wyskakują korki
:D) pranie jest kontynuowane a nie zaczynane od początku.

Pozdrawiam
Krzysiek

dylemat z mieszkaniem lokatorskim
Bosh i Siemens - to samo czy nie do konca
"tragedia" po malowaniu wałkiem - help me...
przepraszam test
Urządzanie terenów zielonych - szukam firmy