Pralka Whirlpool czy ariston -PILNE

1. Data: 2005-03-11 08:53:13

Temat: Pralka Whirlpool czy ariston -PILNE
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj zamawiam pralke i teraz pytanie whirpool czy ariston (AWG 875/D lub
avsf109).
Ktora bedzie lepsza roznica w cenie 100pln
Prosze o opinie

2. Data: 2005-03-11 08:57:15

Temat: Re: Pralka Whirlpool czy ariston -PILNE
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Dzisiaj zamawiam pralke i teraz pytanie whirpool czy ariston (AWG 875/D lub
> avsf109).

Jak już koniecznie musiałbym wybierać między tymi dwoma markami, to
wybrałbym Aristona.

3. Data: 2005-03-11 09:18:40

Od: "Olka_KN" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie znam mari Aristona ale co do Whirlpoola mogę się wypowiedzieć. Drugi raz
nie kupiłabym pralki tej marki. W sklepie sprzedawca zapewniał ze pranie
bawełniane 60 stopni trwa 1.20h, w domu okazało się ze 2.20h! Tragedia! Z
obudowy ściarają się napisy. Pralka nie dopiera. Jeżeli chcesz coś
wywirowac - program ten trwa 15min!

Zdecydowanie nie polecam
Olka

ps. AWM 6081

4. Data: 2005-03-11 09:20:23

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No musze co innego kupie za 1600pln o glebokosci 40cm :(( NIC :((

5. Data: 2005-03-11 09:49:21

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No musze co innego kupie za 1600pln o glebokosci 40cm :(( NIC :((

Prosze ze sklepu internetowego do 1600 zl, pralki 40cm:
Amica: PB 45 70 A 412, PB 45 90 A 413 , PB 45 90 B 425, PC 45 10 A 423, PC
45 10 B 425, PC 45 80 B 425,
Ariston: AVSL 85 PL
Candy: CY 1 084
Indesit: WISE 107 PL , WISE 87 PL , WISL 105 PL , WISL 85 PL ,
Siemens: WXS 862 PL
Whirlpool: AWG 852 1 , AWG 875 , AWG 875 D , AWG 878 , AWG 879 ,

Jest jeszcze z 10 pralek o glebokosci 40-45cm. Wiec IMO masz w czym
wybierac.

m.
posiadaczka 40-tki Indesita od 2 lat

6. Data: 2005-03-11 10:04:06

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiem ze modeli jest troche ale chodzi mi o dobra :)) a ja za 1600 moge
miec AVSF109 :)

7. Data: 2005-03-11 10:04:38

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wiem ze modeli jest troche ale chodzi mi o dobra :))

Znaczy się odrzucasz siemensa, indesita itp. jako niedobre a
zastanawiasz się nad łyrpulem i aristonem????

Jezusie...

J.

8. Data: 2005-03-11 13:49:34

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Simens o podobnych parametrach kosztuje 400-600 pln wiecej a indesit to
przeciez to samo co ariston :)

rura odpływowa od kaloryfera
Koszty zarządu
zabudowa kuchni