Pralka do 1500zł? Jaka.? Na co zwrocic uwage.

1. Data: 2006-01-26 22:01:06

Temat: Pralka do 1500zł? Jaka.? Na co zwrocic uwage.
Od: Szaki <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chce kupic juz niedlugo pralke tak do ok 1500 pln. Czy moglibyscie mi
poradzic na co mam zwrocic uwage. Pralka bedzie uzywana do celow typowo
domowych 1-2 prania/tydzien. Chcialbym zeby nie zajmowala zbyt wiele, to
tyle.
Czy moglibyscie mi podpowiedziec na co zwrocic uwage?
A moze jakas konkretna i sprawdzona firme zaproponowac?

Dzieki z gory

Lukasz

2. Data: 2006-01-26 22:15:07

Temat: Re: Pralka do 1500zł? Jaka.? Na co zwrocic uwage.
Od: repol <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze by było żeby miała suszarkę.

3. Data: 2006-01-27 08:18:32

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repol" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> Dobrze by było żeby miała suszarkę.

Do 1500zł? ;-)

J.

4. Data: 2006-01-27 08:32:06

Temat: Re: Pralka do 1500z3? Jaka.? Na co zwrocic uwage.
Od: b...@i...pl (BEACIA) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-01-27 08:33:49

Od: b...@i...pl (BEACIA) szukaj wiadomości tego autora

Dobrze pierze, wiruje a piore 3-4 razy w tygodniu ( małe dzici)
Jestem zadowolona
Beata

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

6. Data: 2006-01-27 08:44:10

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BEACIA" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> Ja mam Amice za 1500
> Dobrze pierze, wiruje a piore 3-4 razy w tygodniu ( małe dzici)

I ma suszarkę???

J.

7. Data: 2006-01-27 12:29:36

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Chce kupic juz niedlugo pralke tak do ok 1500 pln. Czy moglibyscie mi
> poradzic na co mam zwrocic uwage.

Absolutnie nie kupuj Candy!
Projektant tego badziewia nie miał pojęcia o swojej pracy. Żeby zdjąć silnik
trzeba rozebrać całą pralkę włącznie z rozłączeniem bębna! (pół dnia roboty - w
normalnych pralkach taka czynność zajmuje średnio zdolnemu mężczyźnie 15
minut). Stopy alluminium użyte do wykonania niektórych części wchodzą w reakcję
z wodą i proszkiem - u mnie trzymak wirnika miał dziury na wylot po kilku
latach rzadkiego używania. Grubość tego elementu to ok. 2,5 mm. - dużo za mało
przy takim stopie i obciążeniach. Serwis tragiczny i tylko w większych
miastach, goście opryskliwi, części bajecznie drogie. Jak się skończy gwarancja
i sprzęt się zepsuje można go spokojnie wyrzucić - naprawa jest nieopłacalna.
Chyba że uszkodzeniu ulegnie jakaś typowa część, pasująca z innej pralki.

pozdrawiam

Czapla

8. Data: 2006-01-27 12:39:42

Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Absolutnie nie kupuj Candy!
> pozdrawiam
> Czapla

No to mnie pocieszylas, bo wlasnie jestem od poltorej roku "szczesliwa"
posiadaczka pralki tej marki. Wzielam model ladowany od gory, bo mialam malo
miejsca w lazience. Narazie nie mam zastrzerzen, poza faktem, ze w czasie
wirowania wydaje odglosy, jak gwizdek w czajniku podczas gotowania wody. No
i nie wiem, czy powinno mnie to niepokoic? Bo znajoma, ktora tez ma ten
model, mowi, ze ma identyczny efekt.
Jesli to cos powaznego, to az boje sie w takim razie wzywac serwis ;[.

pozdrawiam
kruszynia

9. Data: 2006-01-27 14:10:26

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to mnie pocieszylas, bo wlasnie jestem od poltorej roku "szczesliwa"
> posiadaczka pralki tej marki. Wzielam model ladowany od gory

Całe szczęście. Ułożyskowanie takiej pralki jest dużo lepsze z punktu widzenia
konstrukcji. Obciążenia są o wiele mniejsze i być może nie rozleci się tak
szybko jak moja. Spróbuj wziąć do ręku miotłę na kiju i trzymać ją poziomo w
rękach za sam koniec kija - ciężko co? A później złap dwoma rękami za kij w
dwóch miejscach dosyć od siebie odległych - prawie nie czuć ciężaru. Taka
właśnie jest różnica obciążeń w pralkach napełnianych z boku i z góry.

> wydaje odglosy, jak gwizdek w czajniku podczas gotowania wody. No
> i nie wiem, czy powinno mnie to niepokoic?

Raczej nie, zwłaszcza jeśli tak hałasowała od nowości. To normalny objaw przy
szybkoobrotowych pralkach. Jakby coś było nie tak, to by pralka skakała.

Pozdrawiam

Czapla

10. Data: 2006-01-27 15:42:33

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czapla napisał(a):

> [...]
> szybko jak moja. Spróbuj wziąć do ręku miotłę na kiju i trzymać ją poziomo w

Oprzyj drugi koniec kija. Latwiej, prawda?

> A później złap dwoma rękami za kij w
> dwóch miejscach dosyć od siebie odległych - prawie nie czuć ciężaru. Taka
> właśnie jest różnica obciążeń w pralkach napełnianych z boku i z góry.

Taki sam argument zawsze ma moj tesc-mechanik (teoretyczny). Tylko, ze
on nigdy nie zrobil chyba ani jednego prania i jest odporny na argumenty
np. wygody uzytkowania pralki. Tesciowa ,,meczy'' sie wiec z pralkami
ladowanymi od gory, ktore wcale takie nieawaryjne nie sa ;)

A do tworcy watku - zwroc uwage na pobor wody i pradu. Co ci po taniej
pralce, jak bedzie droga w uzytkowaniu. Do tego warto zwrocic uwage,
czy ma program krotki/ekonomiczny, przydatny przy praniu, ktore nie
jest mocno zabrudzone, a wystarczy je tylko odswiezyc.

th

ceramika łazienkowa Hybner - prośba o opini
Premia gwarancyjna z książeczki mieszkaniowej - pytanie
zalane mieszkanie (dlugie)
Jakie to robaki i czym je ubić?
Lodówka bezszronowa ,,no frost''