Pralka - jaka kupic?

1. Data: 2002-07-17 09:38:15

Temat: Pralka - jaka kupic?
Od: "Vivenda" <i...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze kupic pralke i nie wim jaka.
Moze szanowni Grupowicze cos podpowiedza?

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-07-17 09:58:23

Temat: Re: Pralka - jaka kupic?
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vivenda wrote:

> Musze kupic pralke i nie wim jaka.
> Moze szanowni Grupowicze cos podpowiedza?
>
> Pozdrawiam.

BOSCH

1. Data: 2002-07-17 11:02:31

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> BOSCH

To jak juz zastanawiasz sie nad Boshem, to lepiej Siemensa kup. W temacie
AGD to w tej chwili wlasciwie to samo (wystarczy porownac wyglad modeli), z
tym ze w tym "malzenstwie" to Siemens rzadzi.

J.

1. Data: 2002-07-17 12:08:39

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Jul 2002 11:38:15 +0200, "Vivenda" <i...@k...net.pl>
napisal/a:

>Musze kupic pralke i nie wim jaka.
>Moze szanowni Grupowicze cos podpowiedza?

Miałam ten problem ok. 1/2 roku temu. Moja wiekowa Wiatka po wielu
kosztownych naprawach całkowicie się zamortyzowała (przewidywany koszt
kolejnej naprawy to 500zł (sic!)). Zaprzyjaźniony z domem serwisant
polecił mi AEG. Bo to podobno Elektrolux tylko że montowany w całości
w Niemczech i na oryginalnych częściach.

Rzeczywiście. Przeleciałam się po sklepach, popytałam o awaryjność i
funkcjonalność - AEG nie są tanie, ale działają 'bez zarzutu'. Jasne,
że może się trafić 'czarna owca', ale... ;-)

Kupiłam AEG OKO-LAVAMAT 70330.
Ma niezbędne dla mnie programy (pranie wełny, pranie wstępne,
delikatne płukanie) i co było dla mnie ważne: regulację predkości
wirowania.

Pozdrawiam.
hmmm

1. Data: 2002-07-17 12:11:28

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote:

> [...]
> AGD to w tej chwili wlasciwie to samo (wystarczy porownac wyglad modeli), z
> tym ze w tym "malzenstwie" to Siemens rzadzi.

Nie zastanawiam sie nad BOSCHem. Posiadam ich pralkę od 2 lat i jestem szalenie
zadowolona.

Mich'ata

1. Data: 2002-07-18 15:01:13

Od: "Krzysztof Polito" <k...@N...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

> Rzeczywiście. Przeleciałam się po sklepach, popytałam o awaryjność i
> funkcjonalność - AEG nie są tanie, ale działają 'bez zarzutu'. Jasne,
> że może się trafić 'czarna owca', ale... ;-)

Posiadam AEG 41380 (ladowana od gory). Jest super :)
http://www.aeg-hausgeraete.de/node421.asp?prodId=803
4&intProductID=8034&intCategoryID=532

1. Data: 2002-07-29 12:48:54

Od: "Marek Wojciechowski" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak bylo u Ciebie z transportem? przywiezli? wniesli do mieszkania?? czy
> zalatwiales to sam

Witam, u mnie przywieźli sami i wnieśli na piętro. Wszystko GRATIS !!! Być
może wpływ miała kwota zamówienia, 6 tyś.
Dodam jeszcze, że firma b solidna. Po zamówieniu określili dzień dostawy,
dzień wcześniej zadzwonili i umówili się na konkretną godzinę. I przyjechali
punktualnie (nawet trochę wcześniej).

Pozdrawiam Marek

1. Data: 2002-08-11 18:49:00

Od: "HS" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do Aristona. Mamy w domu 4-ro letniego Aristona ATL 104 TX. Niestety juz
po kilku naprawach. M. in. po wymianie programatora. A koszty napraw sa
kosmiczne. Pralka niby ma mozliwosc wirowania 1000 obrotow. Niestety to tez
sie zepsulo. Ze wzgledu na wysoki koszt naprawy pierzemy tak jak mozna do
600 obr. Na tyle dziala. A programator ostatnio znowu wysiada i przestaje
przesuwac program.
Moja matka twierdzi, ze wiecej jej nie chce naprawiac, bo jak nam zaspiewali
koszty naprawy, to niewiele trzeba, zeby kupic nowa pralke. Jak juz sie
porzadnie zepsuje, to ja wywali.
Pozdrawiam Hania

kto ma rację?
Domowe finanse