Ile płaciliście za położenie glazury???

1. Data: 2002-07-17 08:32:02

Temat: Ile płaciliście za położenie glazury???
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam się do kafelkowania łazienki i ciekawy jestem ile PRZECIĘTNIE płaci
sie za położenie glazury na podłodze i ścianach w łazience (kafelki za ok. 30
zl/m2) - Górny Sląsk. Czy ktoś płacił ostatnio?
Zdaje sobie sprawę że cena pewnie zależy od kilku czynników (renoma firmy,
jakość scian, z rachunkiem czy bez, itp.), ale chodzi mi o to, żebym miał pewna
orientację, gdy będę negocjował cenę z wykonawcą (czy jest to 20zł, 50zł, a
może 100zł???). Próbowałem podzwonić po różnych firmach, ale albo trudno o
kontakt (kończą pracę późno wieczorem), albo otrzymuje odpowiedzi: "to
zależy..., musiałbym to zobaczyć, pomierzyć".

Jeszcze jedno pytanie - a ile może kosztowac montaz sufitu podwieszanego (pow.
4 m2) z jupiterkami?

Z góry dzieki za odpowiedzi.

Pozdrowienia

1. Data: 2002-07-17 11:40:20

Temat: Re: Ile płaciliście za położenie glazury???
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Jestem na takim etapie:
- skonczona lazienka pod wzgledem kladzenia glazury i terakoty
moj glazurnik bral 40 zl / m2. Robil dlugo ale za to dokladnie i dobrze.
Z tego co sie orientuje 40 zeta to raczej kwota z wyzszej polki (sa
oczywiscie tacy co biora wiecej - to normalne).
- co do sufitow podwieszanych to wlasnie szukam speca - widzialem sie z
jednym (sufit 4,5 m2 wlasnie z halogenikami) - sama produkcja i montaz
sufitu to okolo 90 - 110 zl / m2. Oczywiscie bez podlaczania
halogenikow. To praca osobna dla elektryka.

Pozdro,

Piotr

1. Data: 2002-07-17 12:22:40

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> Jeszcze jedno pytanie - a ile może kosztowac montaz sufitu
> podwieszanego (pow. 4 m2) z jupiterkami?

300 zł razem z materiałem, ale ceny krakowskie.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-07-17 17:15:20

Od: "Krzysztof Szarpak" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie brali 30 pln/m2 ale kiedyś słyszałem że dobry
fachowiec bierze tyle ile m2 płytek ... ale chyba nikt
juz tego nie stosuje.
co do sufitu to tez robilem 16 punktow jakies 6-7 m2 i
bez materialow to bylo chyba 20-30 zeta

KS

1. Data: 2002-07-17 21:25:32

Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale kiedyś słyszałem że dobry
> fachowiec bierze tyle ile m2 płytek ... ale chyba nikt
> juz tego nie stosuje.

nie za bardzo kumam....

1. Data: 2002-07-17 21:44:19

Od: "Mirek" <kaczor99@nospam_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

-Ciach-

Ja biorę od 45zł do 55zł za m, co za to daję

1 Jakość

2 Nie trzeba sprawdzać ile uszkodzonych kafli wywaliłem do śmietnika ( na
pewno będzie ich jak najmniej dokładnie je rozplanuje)

3 Nie używam listew plastikowych na kantach (szlifuję)

4 Nie płaczę jak są jakieś przeszkody ( nie pasuje dopływ, gniazdko nie w
tym miejscu itp.)

5 Nie wysyłam klienta, co 2 godziny po brakujące materiały (Sam kupuję,
najczęściej w 1 dzień wszystko wtedy liczę za dzień)

6 Nie potrzebuję projektanta wnętrz by zrobić coś ładnego i nowatorskiego

7 Dom na koniec dnia nie wygląda jak wysypisko gruzu

8 Mogę pokazać swoje prace u poprzednich klientów

9 Postawię ścianki G-K szpachluję sufit i ściany nad kaflami i malowanie
(najczęściej dniówka)

10 I inne niezbędne prace przy okazji

Pozdrawiam Mirek

1. Data: 2002-07-17 21:48:08

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Jul 2002, Mirek wrote:

> 3 Nie używam listew plastikowych na kantach (szlifuję)

No właśnie - jak z tym jest? Kiedyś w ogóle listew nie było i wszyscy byli
szczęśliwi. Teraz zrobiła się na nie jakaś dziwna moda. Glazurnicy umieją
zrobić normalnie (czyli właśnie szlifować), ale klienci sami życzą sobie
listwy. A mnie jakoś one się nie podobają? Czy tylko ja tak mam?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-07-18 12:43:54

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić normalnie (czyli właśnie szlifować), ale klienci sami życzą sobie
> listwy. A mnie jakoś one się nie podobają? Czy tylko ja tak mam?

nie tylko Ty tak masz. Ja zamierzam własnie upierać sie przy tym, żeby robić
bez listew plastikowych, bo mi się nie podobają. A o co chodzi z tym
szlifowaniem? Moglibyście wyjaśnić co sie szlifuje?

Jeszcze jedno pytanko. Przegladałem jakieś katalogi łazienek i w eleganckich
łazienkach nigdzie nie widzę żeby były robione cokoliki przy podłodze. Czy to
teraz takie trendy? Wg mnie nawet nieżle to wyglada, a Wy jak sądzicie?

Pozdrawiam

Sławek

1. Data: 2002-07-18 14:48:42

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz takie trendy? Wg mnie nawet nieżle to wyglada, a Wy jak sądzicie?

Cokoliki robi sie w innych pomieszczeniach niz lazienka - tam gdzie plytek
nie kladzie sie na sciane. W lazience sciany przy podlodze na ogol sa
wykafelkowane. A co o tym sadze? Sadze ze to TY bedziesz tam mieszkac i masz
zrobic tak zeby sie podobalo TOBIE a nie innym

Zaslav

1. Data: 2002-07-18 14:55:15

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message
A o co chodzi z tym
> szlifowaniem? Moglibyście wyjaśnić co sie szlifuje?

Jezeli plytki stykaja sie pod katem prostym to krawedzie nalezy tak
zeszlifowac, aby pytki na siebie nie zachodzily. Ja w koncu mam listwy, ale
to ze wzgledu na to ze sie nam straszliwie spieszylo, bo trudno mieszkac we
wszedobylskim kurzu. Mam listwy, ktorych kolorem nijak nie dalo sie dobrac
do glazury. Jak sie wkurze to je wszystkie powyrywam.

Joanna

buderus ERC
ANTRESOLA -ŁÓZKO PIĘTROWE
działka - gdzie sprawdzic jej status?
Wodnik - proszę o opinie.
Tasma klejaca odporna na warunki atmosferyczne