Tynk odpada - mogę go usunąć?

1. Data: 2002-07-17 09:08:23

Temat: Tynk odpada - mogę go usunąć?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Zacząłem sobie ostatnio skrobać przedpokój i na jednej ścianie farba
strasznie mocno trzyma się tynku. Za to tynk (trzy warstwy) w ogóle
nie trzyma się ściany i odpada, palcami można wielkie płaty odrywać.

Czy tynk ma jakąś ważną rolę? Pod tynkiem jest równiutka ściana
z gazobetonu czy jakiegoś innego twardego paskudztwa.
Na razie mam plan zedrzeć wszystkie trzy warstwy starego tynku,
i samą ścianę wyrównać cieniutką warstwą gipsu.

Wiem, że w tą ścianę nie wbiję żadnego gwoździa, ale czy tynk pełni
jakąś ważną funkcję? Jest to ściana nośna, ale po drugiej jej stronie
jest inne mieszkanie, więc kwestia izolacji termicznej chyba odpada.

Dzięki

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-07-17 12:01:27

Temat: Re: Tynk odpada - mogę go usunąć?
Od: "Adam M." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko mozesz, ale powinienes usunac stary tynk i polozyc nowy. Jesli
w trakcie skrobania tynk odpada, to w pozniejszej ekspolatacji tez
odpadnie.
Teraz popraw i spij spokojniej.
Adam M.

1. Data: 2002-07-18 08:55:48

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Jul 2002 14:01:27 +0200 I had a dream that Adam M. <a...@k...net.pl>
wrote:
>Nie tylko mozesz, ale powinienes usunac stary tynk i polozyc nowy. Jesli
>w trakcie skrobania tynk odpada, to w pozniejszej ekspolatacji tez
>odpadnie.
>Teraz popraw i spij spokojniej.

No a jak bym nie dał tam tynku, tylko ten twardy beton przykrył cieńką
warstwą gipsu?

--

Ile płaciliście za położenie glazury???
buderus ERC