Pralka...jaka wybrac Amica czy inna ???

1. Data: 2006-10-13 12:22:59

Temat: Pralka...jaka wybrac Amica czy inna ???
Od: "Krzysiek T" <t...@O...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
stoje przed zadaniem zakupu pralki
pralka musi miec min. 1000 obr i byc niezawodna ;)
upatrzylem pralke Amica nie pamietam modelu, ale to jakas nowosc, z
wyswietlaczem LCD, beben o duzej srednicy, 33cm drzwiczki, wszystko wyglada
ladnie, ale czy Amica to dobry wybor na pralke ?

pozdrawiam.
krzysiek

2. Data: 2006-10-13 12:37:08

Temat: Re: Pralka...jaka wybrac Amica czy inna ???
Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyswietlaczem LCD, beben o duzej srednicy, 33cm drzwiczki, wszystko wyglada
> ladnie, ale czy Amica to dobry wybor na pralke ?

Chcesz prać czy naprawiać?

Stachu S.

3. Data: 2006-10-13 12:43:37

Od: "Krzysiek T" <t...@O...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz prać czy naprawiać?

zdecydowanie prac. czyli nie dobra jest Amica ??

4. Data: 2006-10-13 14:28:08

Od: Robert Steward <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek T napisał(a):>
> zdecydowanie prac. czyli nie dobra jest Amica ??

przedmówca chciał chyba dać do zrozumienia że awaryjna (tak zrozumiałem)

chętnie posłuchac co inni mają do powiedzenia (napisania)
stojąc w obliczu naprawy pralki miele (chyba padł programator)
rozpratrujemy kwestie zakupu nowego sprzetu

pozdr, R

--
A z pocałunkiem póki co zaczekamy powiedział piękny książę
złażąc ze śpiącej Królewny

5. Data: 2006-10-13 15:24:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek T" <t...@O...plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> stoje przed zadaniem zakupu pralki
> pralka musi miec min. 1000 obr i byc niezawodna ;)
> upatrzylem pralke Amica

Amicy zostaw to, co im jako tako wychodzi, czyli kuchnie i piekarniki, z
pralek proponowałbym jednak coś z oferty BSH (Bosch Siemens).

J.

6. Data: 2006-10-13 17:48:33

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Amicy zostaw to, co im jako tako wychodzi, czyli kuchnie i piekarniki, z >
> pralek proponowałbym jednak coś z oferty BSH (Bosch Siemens).

dokładnie tak.
ariston, elektrolux, bosch.

z amica bym sobie także dał spokój.

pytanie wątkodawcy zresztą powinno brzmieć:

"co wybrać Amica czy pralka?"

dom weselny u sąsiada :(
pytanie do misztrzów od kuchni
ile może zniszczyć płytek ?