Pralka ladowana od gory

1. Data: 2004-09-05 12:15:00

Temat: Pralka ladowana od gory
Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A teraz cos do prania. Miejsca jest malo wiec od gory.

Wymagania: > 700/800 obrotow przynajmniej
> latwa do roz-ladowania
> solidna, stabilna,
> trudna do zepsucia

Co sadzicie o Polarze ? Widzialem cos od nich z calkiem dobrymi parametrami.

Pawel

www.wSopocie.spanie.pl

1. Data: 2004-09-05 14:12:26

Temat: Re: Pralka ladowana od gory
Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 10 chyba lat mam whirpoola awg 680 i bardzo sobie go chwalę - do tej pory
ani razu nie wymagał naprawy

1. Data: 2004-09-05 15:55:35

Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swietnie. Ale ja bede musial kupic teraz, i nie wiem czy sie przypadkiem cos
nie zmienilo odnosnie jakosci.

Pawel

www.wSopocie.spanie.pl

1. Data: 2004-09-05 16:30:55

Od: "boogie5" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymagania: > 700/800 obrotow przynajmniej
>
> Co sadzicie o Polarze ? Widzialem cos od nich z calkiem dobrymi
parametrami.

O polarze sądze... że są lepsze firmy.
Nie mam nic przeciwko, ale zdecydowałem się na Electroluxa EWT 810 (obroty
do 850). Podstawowe funkcje kilka programów. Klasa ABB chyba, na pewno prądu
A.
Zapłaciłem 1400 zł (kupowałem kilka rzeczy i miałem zniżkę), i myślę, ze to
niezła cena jak za produkt Electroluxa. Jest ładna prosta, wygodna w
obsłudze i od miesiąca żadnych narzekań.
Nie ma pozycjonowania bębna, ale uważam to za zbędny bajer.

pozdr
boogie5

1. Data: 2004-09-05 16:39:55

Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okey, a gdzie kupowales ? Ile rzeczy ? Jak to wyglada z upustami ?
Bede kupowal kilka rzeczy wiec raczej razem z upustem.

Pawel

www.wSopocie.spanie.pl

1. Data: 2004-09-05 18:22:10

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Sep 2004 18:30:55 +0200 I had a dream that boogie5 <g...@o...pl>
wrote:
> [...]
> obsłudze i od miesiąca żadnych narzekań.
> Nie ma pozycjonowania bębna, ale uważam to za zbędny bajer.

Mam Electroluxa EWT 811 i przy okazji zakupu dostałem od firmy na 'E'
eksprec ciśnieniowy :)

1. Data: 2004-09-07 18:08:26

Od: "boogie5" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okey, a gdzie kupowales ? Ile rzeczy ? Jak to wyglada z upustami ?
> Bede kupowal kilka rzeczy wiec raczej razem z upustem.

Kupowałęm w www.planeta-agdrtv.pl
Cenowo przebili wszystkie inne sklepy polecane na grupie. Kupiłem
jednoczęsnie telewizor 32' i tą pralę. Za pralkę dałem 1400 za całość 5000.
Oszczędnosć w stosunku do innych sklepów ok 100 złotych, do Euro i MM...
przynajmniej 500, a chyba wiecej.
Wczęsniej kupiłem u nich lodówkę, kuchenkę, okap, zmywarkę i DVD.. tak więc
od razu odpalili mi upusty.

Ale to mały warszawski sklep, poza wawę chyba będzie drozej.

Normnie w e-sklepach już przy 2-3 rzeczach o wartosći ok. 4000 zł można
(trzeba!:) wytargować 100-200 złotych upustu. Ja przyjełem taktykę: dwonie
do każdego i pytam sie o ceny. Spisuje i typuję 3 najtańsze i dzwonie do
nich jeszcze raz do każdego sprzedawcy mówiać mu ze jest taka a taka
sytuacja podobają mi sie wasze ceny, ale w dwóch sklepach są podobne. Na ile
jeszcze może mnie zachęcić? Operację powtarzam dla pozostałych 2 sklepów i
arytmetycznie wyłaniam zwycięzcę.

pozr
boogie5

Piekarnik+plyta gazowa+okap do zabudowy
podświetlane uchwyty i kolorowe świetlówki
biurko bukowe
Piekarnik do zabudowy pod kotlem
Żaluzje- czyszczenie