Pralka samsung

1. Data: 2008-01-17 18:02:07

Temat: Pralka samsung
Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać czy ktoś miał do czynienia z pralką/ami tego producenta?

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

2. Data: 2008-01-17 19:14:08

Temat: Re: Pralka samsung
Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 19:02:07 +0100, kobietka napisał(a):

> Chciałam zapytać czy ktoś miał do czynienia z pralką/ami tego producenta?

Ja a raczej My mamy - ładowana od przodu nie pamiętam dokładnie ale jakas
1045AV lub podobnie z silver nano. 1000 obr - wszystko ustawiane na
wyświetlaczu - polski panel - kupiona 10.2006 r czyli ma rok i troche. Jak
bedziesz miec pytania pytaj - ogólnie pralka spełnia nasze wymagania -
najwazniejsze dla żony było aby wszystko było konfigurowalne tzn ilośc
płukań - temperatura i inne z panelu na kazdym programie dowolnie i
wszystko widoczne - ile zostało na jakim jest obecnie etapie i czesto
ustawiamy uruchamianie czasowe - choc wiele z tych funkcji to obecnie juz
norma w większości pralek.

3. Data: 2008-01-20 11:32:46

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jack pisze:

> [...]
> wszystko widoczne - ile zostało na jakim jest obecnie etapie i czesto
> ustawiamy uruchamianie czasowe - choc wiele z tych funkcji to obecnie juz

Właśnie wyprałam w swoim nowym nabytku i jestem zadowolona. Ma więcej
funkcji niż zakładałam (oczywiście to bardzo dobrze) i jak oglądałam
inne pralki, to nie miały aż tak dużej możliwości ustawień (no chyba, że
były duuużo droższe).

--

zafarbowane ubranka
bateria w blacie vs jego trwałość
Rolety materiałowe ciężko chodzą...
[spam]Drewniane ZEGARY scienne- niepowtarzalne
Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED