Pralki ...

1. Data: 2004-09-29 22:27:13

Temat: Pralki ...
Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jakie są różnice między pralką ładowaną od góry a od przodu?
Czy to tylko sposób ładowania prania czy coś jeszcze ? które są lepsze?
pozdr

1. Data: 2004-09-30 11:05:20

Temat: Re: Pralki ...
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ładowana od góry jest wygodniejsza do ładowania i niewygodna do wyjmowania.
Z tą druga odwrotnie.

Robert

1. Data: 2004-09-30 11:38:34

Od: "Yancio" <y...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ładowana od góry jest wygodniejsza do ładowania i niewygodna do
wyjmowania.
> Z tą druga odwrotnie.

czy ja wiem, mam w domu diane i jakos nie narzekam z wyciaganiem (ladowana
od gory) jedyny problem to chec zabudowy np w kuchni, wtedy lepiej ladowana
od przodu,
plusem ladowanej od gory jest to ze mozna cos dorzucic podczas prania bez
zalewania calej chalupy :)
pozdrawiam
yancio

1. Data: 2004-09-30 11:48:16

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yancio" <y...@n...com> wrote in message

> [...]
> od przodu,
> plusem ladowanej od gory jest to ze mozna cos dorzucic podczas prania bez

Bez przesady - poziom wody w mojej (bosch) jest taki że da się dorzucic w
trakcie bez uronienia choćby kropelki. Poza tym na ładowanej od przodu
możesz coś trzymać

MaW

1. Data: 2004-09-30 11:56:52

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez przesady - poziom wody w mojej (bosch) jest taki że da się dorzucic w
> trakcie bez uronienia choćby kropelki.

Dokladnie... To juz nie te czasy, ze w pralce stoi pol bebna wody. Ja do
tesciow pralki (Amica) regularnie dorzucam, jak mi sie przypomni po
wlaczeniu prania.

--
giga

1. Data: 2004-09-30 12:14:39

Od: "Yancio" <y...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie... To juz nie te czasy, ze w pralce stoi pol bebna wody.

heh, troche czasu minelo odkad stoi w domu ta ladowana od gory...
btw. jak bylem maly to lubilem patrzec jak ta woda do polowy drzwiczek sie
kotluje...

pozdrawiam
yancio

1. Data: 2004-09-30 12:22:49

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> btw. jak bylem maly to lubilem patrzec jak ta woda do polowy drzwiczek sie
> kotluje...

No teraz to sie tylko ciuchy mokre kotluja, ale i tak fajne kino jest (i nie
trzeba byc dzieckiem, zeby lubic sie przygladac :)

--
giga

1. Data: 2004-09-30 12:31:57

Od: "Yancio" <y...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> No teraz to sie tylko ciuchy mokre kotluja, ale i tak fajne kino jest (i
nie
> trzeba byc dzieckiem, zeby lubic sie przygladac :)

ta moja ladowana od gory pozbawila mnie nawet takiej przyjenosci... : /

pozdrawiam
yancio

1. Data: 2004-09-30 16:44:44

Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta moja ladowana od gory pozbawila mnie nawet takiej przyjenosci... : /

a plomien dyzurny w piecu gazowym miales ? :)

Adam

1. Data: 2004-09-30 17:38:04

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są różnice między pralką ładowaną od góry a od przodu?
> Czy to tylko sposób ładowania prania czy coś jeszcze ? które są lepsze?

Obie są dobre. Trochę trwalsze są te łądowane od góry ale już nie pamietam
dokładnie dlaczego. Związane coś z konstrukcją i sposobem zawieszenia
bembna - że niby w dwóch punktach i mniej wrażliwy na urwanie się. Z tego co
pamiętam są też nieco droższe.
Generalnie ładowane od góry kupujesz gdy masz mało miejsca na "manewrowanie"
z boku pralki podczas ładowania urządzenia. Tak miał mój brat, który w
łazience miał problemy z odwróceniem sie w łazience. W innych wypadkach to
rzecz gustu, przyzwyczajeń itp ...

Robert

Problem grzybow a osuszacze
Raczej dla prawników POMOCY!!!
Zabudowa przedpokoju
Czy jest jakas grupa o ubraniach-porady krawieckie,jak usunąć plamy itp.
Miernik tlenku węgla do łazienki - prośba o rad