Prasa do owocow - pytanie

1. Data: 2005-08-19 12:29:42

Temat: Prasa do owocow - pytanie
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, nie wyrabiam z odciskaniem zalanych owowcow derenia. Jeden
balon 15 l wycisnalem przez te sitko, o ktorym kiedys pisalem ale mam
jeszcze jeden i w doddatku inne zalane owoce. Czy ktos z Was widzial w
Polsce prase do owocow a wlasciwie praske, taka na 4 - 5 l owocow? A
jesli tak to ile cos takiego kosztuje? To mi za duzo czasu zajmuje a
derenie wlasnie dojrzewaja.

Irek

2. Data: 2005-08-19 17:31:17

Temat: Re: Prasa do owocow - pytanie
Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> chciałbym poprasować:
> Czy ktos z Was widzial w Polsce prase do owocow a wlasciwie praske,
> taka na 4 - 5 l owocow?

http://tiny.pl/qwd3

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

3. Data: 2005-08-21 10:02:46

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Przemodar schrieb:
> "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> chciałbym poprasować:

> http://tiny.pl/qwd3

Dzieki to mi nawet pomoglo w podjeciu decyzji. Ceny w Polsce, Czechach
czy Niemczech wlasciwie nie roznia sie od siebie. A najtansze tego typu
prasy mozna juz i tutaj dostac od 70-80 Euro. Myslalem, ze w Polsce
bedzie taniej a akurat ktos jechal w moje strony. Zastanawiam sie nad
innym prostszym sposobem wyciskania esencji z zalanych owocow.

Irek

4. Data: 2005-08-21 21:24:23

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

| |
| |
| |
> [...]
| bedzie taniej a akurat ktos jechal w moje strony. Zastanawiam sie nad
| innym prostszym sposobem wyciskania esencji z zalanych owocow.

Irek .. mysle, ze to nie bedzie takie proste, poniewaz deren ma b. duza
pestke - zatem - jesli pozbawiasz owocow pestek - raczej trudno bedzie
wyciskac sok/esencje metoda "hurtowa" ...

Dzisiaj poszlam do parku przy Dw. Nadodrze.. - u nas deren potrzebuje
jeszcze ok. tygodnia-dwoch
Barbara

5. Data: 2005-08-22 01:07:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara napisał(a):
> [...]

Dobrze prawisz Basiu, to raczej owoce pozbawia się pestek w przypadku
derenia, jak się je włozy pod prase to ani chybi pestki popetają a
przeca nie o to codzi Irkowi, na derenie jednak pleecane są bardziej
pracochłonne metody ręczne, typy 3-krotne wyciskanie z odmaczaniem.
Pytanie co zamierza z nich robić robić?
Bo jeśli nalewki to nie wiem w czym kłopot?
pozdr. Jerzy

jak ugotowac barszcz?
Jajko do tarty
Surówka z pomidorów i jabłek - jadł ktoś?
suszenie pomidorów
Co do golonki w piwie??