Re: Prawa człowieka

Data: 2013-07-25 22:51:35
Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Trybun <I...@j...pl>

W dniu 2013-07-25 06:10, Ghost pisze:

> Ani kapitalizm ani socjalizm matole. To zwykle "atawizmy" nami rzadza.
> No ale jako przyglup uwazajacy wyksztalcenie za zlo, takich rzeczy
> wiedziec nigdy nie bedziesz.
>
> BTW to przeciez ty narzekales, ze nie bylo cie stac na poloneza czy
> fiata 125, czyli jednak sasidzi mieli wiecej i zachowali sie
> egoistycznie. Wychodzi, ze faktycznie nie panujesz nawet nad tym co
> sam piszesz.

Przygłup to raczej ten co sądzi że mądrości można się nauczyć na
uczelni. I matołku nawet mi nie wspominaj o socjalizmie, systemie który
rabuje jednych dla obdarowywania innych..

Wyobrażasz sobie jazdę polonezem w Karpatach? I chyba jasno napisałem że
nie stać mnie było na polaja, ale nie ze względu na to że nie posiadałem
funduszów na zakup.