Prawa człowieka

181. Data: 2013-07-25 20:25:15

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:51f142b9$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |
> [...]
| > | > |
> [...]
| > | > |

| > |

| Ale czaisz baze, ze niejaki Karol i jego idee znajduja swoje miejsce gleboko
| w dupie wspolczesnego obywatela Rzeczypospolitej?

Nie tylko współczesnego, bo już za komuny mieli go w dupie wszyscy, łącznie z
czerwoną oligarchią.

Istotne, ze wyzysk
| czlowieka przez czlowieka z socjalistycznego ukladu zmienil sie na dzisiaj w
| sytuacje odwrotna.

Niby jaką odwrotną?
Tutaj niegdy nie było żadnego 'socjalizmu' (ch.. wie, co to w ogóle jest?).
Tutaj jest cały czas sowieciarski feudalizm, tyle ze zreformowany po 89 roku.

182. Data: 2013-07-25 21:14:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istotne, ze wyzysk
> dzisiaj w
>
> Niby jaką odwrotną?

Widze, ze kólega zupelnie nie czai pewnych dowcipow czasow tzw. komuny.

> Tutaj niegdy nie było żadnego 'socjalizmu' (ch.. wie, co to w ogóle
> jest?).

Nizej sobie zdefiniowales, z tym, ze byl do 89.

> Tutaj jest cały czas sowieciarski feudalizm, tyle ze zreformowany po 89
> roku.

Juz nie jest. Tylko bezmozgi idiota z brakiem kontaktu z rzeczywistoscia
plecie takie bzdury. Tak wiem, swirow pelno, w sieci jakby pelniej. Lem mial
racje.

183. Data: 2013-07-25 22:21:43

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-24 23:00, Jacek Biały pisze:

> Ty naprawdę w to wierzysz, że ja tak napisałem?
> jb

Coś krótką pamięć masz.. Kto się przechwalał że cała wykonywana praca to
spekulacja deficytowymi towarami?

184. Data: 2013-07-25 22:22:04

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-24 23:04, Jacek Biały pisze:

> Taki inteligentny komuch, a domyślić się nie potrafi...
> A może znów głupiego udajesz Andrzeju? Bo jeśli tak, to zastanawiam się, czy
> czasem nie przed samym sobą (rzecz normalna u homo sovieticus).
> jb

Proszę o jednoznaczną odpowiedź, bo inteligencja podpowiada mi że jednak
poszyłeś na współpracę.

185. Data: 2013-07-25 22:22:25

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |
| > |

http://www.konserwatyzm.pl/artykul/10372/lenin-przem
oc-i-egzekucja-carskiej-rodziny

| Jednak na polityce liczba przyglupow nie jest stukrotnie wyzsza od sredniej
| usenetu, jest o wieeeeele gorzej.

Idź poskarż sie do taty!

186. Data: 2013-07-25 22:31:22

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-24 23:11, Jacek Biały pisze:

> Jak zwykle nie masz racji Andrzeju.
> Nigdzie nie napisałem, żeby oskarżał mnie ktokolwiek inny, poza
> funkcjonariuszami MO. Reszta jest typową komuszą supozycją.
> jb

Mów mi Trybun.. No tak, znalazł sie jakiś powód że odstąpili od oddania
sprawy do prokuratury. Chyba nawet sie domyślam przyczyny..

> , dodając że sprawa niby miała
> |

> To równiez sam sobie dodałeś.
> jb

Za co może zamknąć niewinnego obywatela MO i ni z gruszki ni z
pietruszki stawiać propozycje raczej nie do odrzucenia?

187. Data: 2013-07-25 22:31:33

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 00:13, Jacek Biały pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> | >
> | > |

> schizoidalna

> to,

> A pewnie! Bardziej interesują cię twoje fantazje na temat mojego życiorysu.
>
> Opisałeś
>

> Ty naprawdę w to wierzysz, że ja tak napisałem?
> Milicja mnie oskarżyła o kradzież sygnetu. Powód zatrzymania to już inna sprawa.

Odnoszę się tylko do tego co ty sam napisałeś o tej sprawie, i koniec
kropka. Nic nie wymyślam, nic nie dodaję.

> , i ja tego się trzymam. Bo
>
> No wymyśl coś, trzymaj się tego mocno, tylko pały nie upuść, bo może ci się
> jeszcze przydać, gdy wyjedziesz do Korei Północnej (tam jest tyle
> tramwajarek...)
> jb

Próba wykręcenia się sianem od odpowiedzi. Proszę krótko - za co cię
zatrzymali?

188. Data: 2013-07-25 22:31:42

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 06:01, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Trubunie, wyglada, ze zmyslasz i dopisujesz niczym chiron.

Proszę zaznajomić się z wiadomościami p. Jacka na omawiany temat, i
dopiero później formułować oskarżenia wobec mojej osoby.

189. Data: 2013-07-25 22:31:48

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 16:01, Jacek Biały pisze:

> Pisałem o głównej idei, jaka się wyłania pseudonaukowych wywodów Karola Marksa.
> Co po nich pozostało, oceń sobie sam.
> jb

Świat diametralnie zmieniony na lepsze. Już nie ma chłosty za zbierania
chrustu w jaśniepańskim lesie. Gdyby nie Marx i jego idee to dzisiaj
mógłbyś mówić o szczęściu mając fuchę świniopasa w jaśniepańskim dworze.
Jak wilki byście się bili o taką fuchę.

190. Data: 2013-07-25 22:31:54

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 01:06, Towarzysz Gnój pisze:

> Sadło..
> (ludowi pracujacemu))
>
> Buuu-ha-ha-ha!

To że ten lud stał się pracującym a nie parobkiem jaśniepana.

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów