Re: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki, bluskaje

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 12 Jul 2020 14:50:35 -0700 (PDT)
<realis$k6o$2@dont-email.me>
<e...@g...com>
<5f0932b7$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5f0a69d0$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<5...@g...com>
<5f0b8072$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki, bluskaje
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu niedziela, 12 lipca 2020 23:28:21 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
przykłady tego co wprowadzano do szkół. Przykłady tego co groziło wnuczce grubasa
gdyby rodzice nie wykazali się czujnością. Konkretnie w którym przedszkolu gość w
tęczowych gaciach uczył onanizowania się. Fakt że istnieją opinie że powinno się
dzieciom w tym nie przeszkadzać to tylko opinia a nie zalecenie programowe. A z
drugiej strony polowanie na chłopców którzy się onanizują to powód nerwic i poczucia
winy czasem niszczący czyjeś życie. Skąd się wzięły te opowieści że od onanizowania
usycha rdzeń kręgowy lub rosną włosy na palcach? Albo dowcipy: jakie mięśnie
rozwijają się najmocniej w czasie onanizowania? Mięśnie karku od rozglądania się.
Gotowi jesteście bronić problemu kłamliwymi i skrajnym opiniami.

drzew, kamieni z ziemi etc. - jest jej po dziurki w nosie).
projekcją astralną (do tego celu może służyć nawet wygaszony ekran zwykłego
komputera).

zużywają o wiele więcej Qi niż masturbacja.

> //dlatego, najlepiej wymnieniac siem boskom energiom z rownie
> uduchowionom i szczesliwom zywom kobietom... :)

A ty Ilona wiesz, jak facet może rozkochać kobietę używając projekcji astralnej
podczas jej snu? Najlepiej działa to na mało doświadczone młódki tylko pod jednym
warunkiem, że musisz znać dokładne miejsce, w którym taka panna śpi oraz że śpi sama
i nie ma odpowiedniego absztyfikanta. Na inne też, ale nie zawsze, bo miewają nie
zawsze dobre wspomnienia z mężczyznami. Potrzebne jest wahadełko, trochę lubieżnych
wyobrażeń plus trochę koncentracji w momencie, gdy upatrzone dziewczę śpi. Dlatego,
że projekcja astralna działa, mamy tyle nieodpowiedzialnych wakacyjnych romansów czy
też seksu w sanatoriach... bo tam najłatwiej zlokalizować łóżko sąsiadki. Chyba
podobnie kobieta może rozkochać mężczyznę.