Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.

21. Data: 2015-04-21 15:25:22

Temat: Re: Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przemol napisał:

Przytoczysz te badania lub dasz jakieś namiary na nie?
Brzmi to co napisałeś dosyć dziwnie.

Sam poczytaj:
Dean Hamer Peter Copeland Geny a charakter
Edward O.Wilson O naturze ludzkiej.
Akurat te dwie pozycje walają mi się po kabinie :)

Zbyszek Gotkiewicz

22. Data: 2015-04-21 16:05:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew
Masz nieaktualne informacje;

Czy wiadomo skąd się bierze u człowieka taka a nie inna orientacja seksualna?

Wiadomo. Nasza orientacja seksualna formuje się w okresie prenatalnym i zależy od
wypływu hormonów na kształtujący się układ nerwowy. Na początku każdy płód czy to
męski czy żeński rozwija się w identyczny sposób. Potem, żeby wyróżnicował się mózg i
narządy płciowe mężczyzny musi zadziałać testosteron. Jeśli zadziała on na płód męski
w innym czasie niż zwykle lub też będzie w niskim stężeniu wykształci się orientacja
homoseksualna, bądź też ta orientacja nie będzie zdefiniowana i wtedy mówimy
orientacji biseksualnej. Jeśli natomiast testosteron zadziała na płód żeński większym
niż zwykle, u kobiety wykształci się orientacja homoseksualna. U kobiet jednak
orientacja seksualna jest bardziej płynna niż u mężczyzn. O kobiecym homoseksualizmie
wiadomo jednak zdecydowanie mniej niż o męskim.

Czy orientacja seksualna naprawdę jest nie do zmiany? Przecież co jakiś czas
pojawiają się w mediach informacje, że komuś udało się "wyleczyć" homoseksualistów.

Orientacja seksualna oznacza preferowaną płeć partnera seksualnego. Jest to program
wpisany w ośrodkowy układ nerwowy. Póki co, nie ma żadnych metod, żeby ten program
zmienić. Człowiek rodzi się albo heteroseksualny, albo homoseksualny, albo
biseksualny. Zdarzają się oczywiście homoseksualiści egodystoniczni, czyli tacy,
którzy nie akceptują swojego homoseksualizmu. Wśród tej grupy można z powodzeniem
wzmocnić ów brak akceptacji. Można wytrenować człowieka żeby żył niezgodnie ze swoją
orientacją seksualną. My w Polsce bez takiej terapii mamy przykłady życie niezgodnego
ze swoją orientacją seksualną: geje żenią się, a lesbijki wychodzą za mąż. Nie znaczy
to, że są "wyleczeni", ani że zmieniła im się orientacja seksualna. Kilkanaście lat
temu była już informacja o tym, że można w toku terapii zmienić orientację seksualną.
Potem po kilku latach zbadano ponownie rzekomo wyleczonych: część z nich wróciła do
praktyk homoseksualnych, a część znalazła się pod opieką psychiatrów, wielu z nich
popełniło samobójstwo. Wszystkie doniesienia o możliwości zmiany orientacji
seksualnej u człowieka, o których czytałem, to fałszerstwa. Jedyną metodą sprawdzenia
tego czy możliwa jest zmiana orientacji jest zrobienie badania reakcji genitalnej
przed terapią i reakcji genitalnej po terapii.

http://comingout.ueuo.com/czernikiewicz.html

23. Data: 2015-04-21 16:15:11

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 16:05:32 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
>
> Wiadomo. Nasza orientacja seksualna formuje się w okresie prenatalnym i zależy od
wypływu hormonów na kształtujący się układ nerwowy.

Glob. Przyjmij gratulacje. W pół godziny przeczytałeś dwie dość trudne pozycje :) I
mimo tego wciąż powołujesz się na Płeć mózgu autorstwa Anne Moir i Davida
Jessel.Przecież te wyniki się nie wykluczają, a jedynie uzupełniają. Nie mam ochoty
dyskutować z głębokimi przekonaniami.

Zbyszek Gotkiewicz

24. Data: 2015-04-21 16:15:51

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2015-04-21 17:54:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 13:23, obywatel z...@g...com uprzejmie
donosi:
genetyczne (czyli jak na razie nie da się tego zmienić, bo terapie genetyczne dopiero
raczkują) a kobiecy ma podłoże kulturowe i nie ma tu biologicznej determinacji.

> Powołujesz się na wyniki badań naukowych, czy na swoje przekonania? Gra hormonów ma
kolosalny wpływ na rozwój zarodka i ukształtowanie mózgu, ale to co odróżnia męski
homoseksualizm od kobiecego, to brak form labilnych. Zdecydowana większość hetero
brzydzi sie myśli o seksie z mężczyzną, a zdecydowana większość homoseksualistów
brzydzi się kobietami i ich wilgotnymi, oślizłymi otworami. U kobiet tekiego
zdecydowanego rozróżnienia nie stwierdzono. Co ciekawe skłonności homoseksualne u
meżczyzna dziedziczone są po linii żeńskiej. Musiałbym z powrotem poczytać o tych
badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

Zapewne się czepiam, ale jaką linią może być męski homoseksualista
brzydzący się kobiecych otworów?

26. Data: 2015-04-21 17:54:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 13:25, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> A czy nie zdarzyło się dwóch bliźniaków z których jeden homo a drugi
> hetero?

Bo jeden był po matce a drugi po ojcu. Zapewne.

27. Data: 2015-04-21 17:55:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 14:05, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> <z...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Ale czytać umiesz? :-)

> On pisał o wpływie testosteronu na *płód*, w czasie rozwoju mózgu.

Pimpek wie lepiej, on przeczytał wszystkie fora.

28. Data: 2015-04-21 17:57:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 14:07, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> <z...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Widzę, że musiałeś podkręcić sobie gałkę głośności ^H^H^Hmęskości :-)))))

No żeby nie wyszło, że bele tam jaką ciotą jest.

29. Data: 2015-04-21 19:01:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 17:54:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

> Zapewne się czepiam, ale jaką linią może być męski homoseksualista

Jak będzie już mógł zawierać "homoseksualne małżeństwa" i adoptować dzieci,
to i "linią" będzie pełną gębą - i tyle mu naskoczysz 3-/
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

30. Data: 2015-04-21 19:04:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jak będzie już mógł zawierać "homoseksualne małżeństwa" i adoptować dzieci,
> to i "linią" będzie pełną gębą - i tyle mu naskoczysz 3-/

Mendlowi też.

uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani