Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.

31. Data: 2015-04-21 19:07:40

Temat: Re: Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 13:06:18 +0200, zdumiony napisał(a):

> Homoseksualizm jest wrodzony, ale nie genetyczny, w genach
> nie zapisany, tylko tworzy się w czasie rozwoju zarodka

Ten męski jest głównie NABYTY - i to zwykle jak najbardziej interesownie
(nie mylić z narządem płciowym męskim, bo tu akurat mowa o tym,o czym mowa)
:->
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

32. Data: 2015-04-21 19:09:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 04:33:07 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> Za cieńki jestem w tym temacie żeby dyskutować. Z tego co ja zrozumiałem zapoznając
się z wynikami badań na które sie powołujesz, to jeśłi mężczyzna ma mózg kobiety, to
nie jest homoseksualista, a transwestytą.

Krupeczko, transwestyta ma swój własny mózg.

33. Data: 2015-04-21 19:13:47

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Qrczak, uważasz że na tej grupie nie wypada powoływać się na wiedzę. Liczą się tylko
przekonania. Masz problemy z agresją. Może mógłbym ci jakoś pomóc?

Zbyszek Gotkiewicz

34. Data: 2015-04-21 19:18:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:04:27 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-21 19:01, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
genetyczne (czyli jak na razie nie da się tego zmienić, bo terapie genetyczne dopiero
raczkują) a kobiecy ma podłoże kulturowe i nie ma tu biologicznej determinacji.

ma kolosalny wpływ na rozwój zarodka i ukształtowanie mózgu, ale to co odróżnia męski
homoseksualizm od kobiecego, to brak form labilnych. Zdecydowana większość hetero
brzydzi sie myśli o seksie z mężczyzną, a zdecydowana większość homoseksualistów
brzydzi się kobietami i ich wilgotnymi, oślizłymi otworami. U kobiet tekiego
zdecydowanego rozróżnienia nie stwierdzono. Co ciekawe skłonności homoseksualne u
meżczyzna dziedziczone są po linii żeńskiej. Musiałbym z powrotem poczytać o tych
badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

> Mendlowi też.

No owszem, zawsze mówię, że homosie kiedyś wyginą 3-)
Ale co dziecko użyje, to jego :-/

35. Data: 2015-04-21 19:18:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Mendlowi też.

Chodzi o mendel jaj?

--

Chiron

36. Data: 2015-04-21 19:21:00

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 17:55, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-21 14:05, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
ps.com...

> Pimpek wie lepiej, on przeczytał wszystkie fora.

czytac to sie chyba uczyl pod woda :)

--
gazebo

37. Data: 2015-04-21 19:23:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:18, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi o mendel jaj?

no bez jaj krasnoludku

--
gazebo

38. Data: 2015-04-21 19:24:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:18, Ikselka pisze:

> [...]
poczytać o tych badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

> No owszem, zawsze mówię, że homosie kiedyś wyginą 3-)

gina i gina i zginac nie moga

--
gazebo

39. Data: 2015-04-21 19:37:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> no bez jaj krasnoludku

Chyba Ci się z Bęgowskim pomyliłem

--

Chiron

40. Data: 2015-04-21 19:52:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:24:36 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
poczytać o tych badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

Bo mają nabór niewrodzony :->

--
[...]

uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani