Re: Prawo do intymności w szpitalu?

From: "Adam" <a...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Prawo do intymności w szpitalu?
Date: Wed, 2 Feb 2000 23:20:40 +0100
Sender: a...@p...tarnow.ppp.tpnet.pl

z tego co wiem, pacjent korzystajacy z uslug szpitala klinicznego (a tylko w
takich ksztalca sie studenci), sa poinformowani o fakcie, ze przy leczeniu
beda obecni studenci i zawsze powinni przy przyjeci u podpisac papier, ze
sie na to zgadzaja. w mysl zasady: masz lepsza opieke, ale pomagasz nam
ksztalcic studentów.

adam
heiderer napisał(a) w wiadomości: <3...@w...ae.krakow.pl>...