NI CHUJA !!!

21. Data: 2010-01-08 16:45:58

Temat: Re: Prawusek opamiętaj się !!!
Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hi7hfu$h50$1@achot.icm.edu.pl...

> Obawiam się że prawdziwych oryginałów już nie ma.

Masz rozbudowane zaburzenia na tle lękowym.
Śni Ci się czasem, że TŻ podchodzi do Ciebie w masce, zdejmuje ją,
a tam ktoś zupełnie obcy - i budzisz się zlana zimnym potem ?

22. Data: 2010-01-08 16:58:57

Od: "XL" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jan 2010 17:45:58 +0100, Redart napisał(a):

> Masz rozbudowane zaburzenia na tle lękowym.
> Śni Ci się czasem, że TŻ podchodzi do Ciebie w masce, zdejmuje ją,
> a tam ktoś zupełnie obcy - i budzisz się zlana zimnym potem ?

Jak odkryłeś moją tajemnicę? Przecież nikomu o tym nie mówiłam... :p

--

Ikselka.

23. Data: 2010-01-08 23:27:48

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-08 10:25, Ender pisze:

> Gdybyś używał, to widziałbyś, że jestem tutaj do tego stopnia
> elastyczny na reakcje, że praktycznie zrezygnowałem nie tylko z
> tożsamości, ale także z jakiejkolwiek określonej osobowości.

Na co niby jesteś elastyczny? Ja widzę tylko twardogłowego nazistę.

> "zidiocenie czy chamstwo" niektórych jest tutaj faktem w dodatku
> popartym także co jakiś czas odzywającą się opinią tej normalniejszej
> części społeczeństwa.
> Jak chcesz dyskutować z faktami, to nic dziwnego, że widzisz potem
> jakiś nazizm.
> ENder

Czy czyjeś "zidiocenie czy chamstwo" jest dla ciebie problemem?

24. Data: 2010-01-08 23:57:12

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-09 00:41, Ender pisze:

> No dobra, to co jeszcze tu widzisz, oprócz nazisty?
> Może masz problem ze wzrokiem?
> ENder

Nic, - nie widzę nic pozytywnego w twojej osobie..

25. Data: 2010-01-09 04:06:01

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak odkryłeś moją tajemnicę? Przecież nikomu o tym nie mówiłam... :p

Bo to ja łaziłem do Ciebie z tą maską ;)
Ubierałem zielone rajstopy, sandały z pomponami, za dużego
o dwa numery T-Shirta i polewałem sobie włosy jugurtem.
Wypisz-wymaluj Twój TŻ, nie miałaś prawa nic podejrzewać ;)

26. Data: 2010-01-09 09:43:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <d...@w...pl>
> [...]

> o dwa numery T-Shirta i polewałem sobie włosy jugurtem.
> Wypisz-wymaluj Twój TŻ, nie miałaś prawa nic podejrzewać ;)

Teraz robisz już sobie żarty, ale przyznaj Drogi Redart, że dałeś
się nabrać na podszywkę - wszak to nie pisała Ikselka, tylko ja.
Chciałem Ci uświadomić, że widzisz tylko literki na ekranie
a cała reszta dzieje się w Twojej głowie: myśli, domysły, wyobrażenia
i towarzyszące temu emocje jako skutek myśli, domysłów i
wyobrażeń.
Literki SĄ obiektywnie
a cała reszta ISTNIEJE subiektywnie tworząc rzeczywistość
psychiczną.
Prawdą jest zgodność tego co JEST z tym co ISTNIEJE.
Rozminąłeś się z prawdą myląc mnie z Ikselką.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

PS. A teraz wytnij mój podpis czym udowodnisz, że wolisz fikcje
od prawdy. OK? :-)

27. Data: 2010-01-09 10:08:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> [...]
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>
> PS. A teraz wytnij mój podpis czym udowodnisz, że wolisz fikcje

Wbrew pozorom Robakksie niczego w ten sposób nie udowodni.

Twoja idea podpisu jest TAK SAMO manipulowalna i jest dokładnie taką
samą fikcją, jak cała reszta identyfikatorów. Grupy dyskusyjne to
miejsce, gdzie dzięki anonimowości WSZYSCY starują z tego samego
poziomu, co pozwala uniknąć klasyfikowania rozmówców po naukowych
tytułach, wieku, czy wykształceniu. I dlatego może być kuźnią myśli
naukowej: bo pozwala rozmawiać ludziom, którzy w realu nie zamienili by
ze sobą słowa. Dzięki temu mają oni możliwość zderzenia swoich poglądów
z innymi, wyjścia z hermetycznego środowiska sobie podobnych.

Dlatego na grupach najważniejsze jest ZAUFANIE, a nie podpis. Zaufanie,
że bez względu na to czy jest to nick, czy imię i nazwisko, czy tylko
numer IP, rozmawiasz ciągle z tą samą osobą.

Każdy, kto specjalnie bawi się w "zmiany osobowości", podszywki, operuje
wieloma kontami, nickami, zaufania tego nadużywa. I ty Robakksie tego
zaufania bardzo nadużyłeś... Oblałeś egzamin

Stalker

28. Data: 2010-01-09 11:13:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> wieloma kontami, nickami, zaufania tego nadużywa. I ty Robakksie tego
> zaufania bardzo nadużyłeś... Oblałeś egzamin

Na wszelki wypadek ujmę to jeszcze w inny sposób:

Możliwość ukrycia tożsamości jest integralną częścią komunikacji
internetowej, z dobrodziejstwem całego inwentarza, z wadami i zaletami.
Niczego więc tutaj nie odkryłeś, ani nie udowodniłeś.

Powyższe daje WOLNOŚĆ wyboru: albo piszesz pod imieniem i nazwiskiem,
albo pod nickiem (wirtualną tożsamością).

Oczywiście wolność rodzi odpowiedzialność.
Odpowiedzialnością każdego użytkownika jest np. to, żeby dbał o
unikalność swojej wirtualnej tożsamości. Jeśli używa jakiegoś nicka, to
nie powinien używać innych, a jeśli używa, to powinien to wyjaśnić i
zapewnić możliwość ich rozpoznania (przypadek Globa - Renala).

Problemem nie jest anonimowość (bo to takie słowo wytrych nic nie
oznaczające), bo bez problemu można rozmawiać z osobami o ukrytej
tożsamości, pod warunkiem, że WIEMY (albo WIERZYMY), że rozmawiamy
zawsze z tą samą osobą. To kwestia ZAUFANIA

I dlatego są dwa najgorsze sieciowe przestępstwa:

1. UKRAŚĆ komuś jego jednoznaczną wirtualną tożsamość. Po prostu się pod
kogoś podszyć (Twój przykład Robakksie i (S)Endera)

2. Używać WIELU wirtualnych tożsamości, bez możliwości rozpoznania, że
rozmawia się z jedną osobą (przykład (S)Endera)

To w wielu przypadkach gorsze od trolla, bo troll (taki jak np.
Buzdygan) mimo, że denerwujący, to jednak autentyczny...

Dlatego Robakksie zawiodłeś moje zaufanie (Nie grupy dyskusyjne
zawiodły, nie ich specyfika, czy charakter, tylko TY) i przekresliłeś
się jako ew. rozmówca

To samo dotyczy (S)Endera, przy czym w Twoim wypadku rozczarowanie jest
dużo głębsze...

Na koniec mimo wszystko mam dla Ciebie propozycję Robakksie:
Na innym narzędziu (np. na portalu społecznościowym) utwórz nowe
profile, typu: Nasza Fizyka, Nasza Filozofia, Nasza Matematyka i tam
spróbuj kuć polską myśl naukową. Wykorzystanie w tym celu narzędzia,
którego specyfiką jest brak anonimowości i nadzór powinno Ci pozwolić
osiągnąć zamierzony cel...

Tutaj niestety jest potrzebne ZAUFANIE do rozmówcy...

Stalker

29. Data: 2010-01-09 12:12:15

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>
> PS. A teraz wytnij mój podpis czym udowodnisz, że wolisz fikcje

A ja to widzę tak: skoro sam podszywasz się pod innych- nie masz prawa
wymagać od innych, by nie wycinali Twojego podpisu, na ten przykład. I nie
ma tu znaczenia, z jakiego powodu to robisz- Twój podpis można też wycinać z
różnych powodów.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

30. Data: 2010-01-09 13:08:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

to robisz- Twój
> podpis można też wycinać z różnych powodów.

Powyższy Twój wpis wskazuje, że nie masz pojęcia czym jest
~~~~~~~
MATRIX
~~~~~~~
Przyznaj, że nie zrozumiałeś ani słowa z tego co pisałem do Redarta,
a tworzysz sobie jakieś urojenie o podszywaczach i wymaganiach.
Rozumiesz co do Ciebie piszę? :-)
Widzisz ekran i widzisz literki - to Twój kanał do którego jesteś
podłączony. Patrzysz na literki, które SĄ i wyobrażasz sobie, że
ktoś tam czegoś tam wymaga. To co sobie wyobrażasz ISTNIEJE
w Twojej głowie jako MEM.
Czy gdybym ten tekst podpisał literkami Sender to wyobrażałbyś sobie
tego Sendera czy innego Sendera, których na świecie jest tysiące?
A gdybym nie podpisał w ogóle - to o kim byś sobie roił fantasmagorie?
hehe
Naprawdę chcesz Chironie porozmawiać o psychice, jej przejawach,
korzeniach, skutkach i NORMALNOŚCI?
Nie boisz się prawdy??? :-)
Sam Robakks

miłość do siebie może zabić..
bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Re: do ruskiego capa
301 nagłowków!
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...