Prażona cebulka ;)

1. Data: 2008-08-23 19:49:21

Temat: Prażona cebulka ;)
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelo sie od stacji statoil i rollerburgera. Z dodatkow wybrałem
cebulke. Gdyby nie to, nie wiedziałbym co oni dodali do tego hot-doga..
cos chrupiącego, bardzo smacznego.
I postanowiłem sprobować osiągnac podobny efekt we wlasnym domu.
Czy ktoś ma przetestowaną metode na zrobienie chrupiącej, idealnie
suchej prażonej cebulki?
Z gory dziekuje za odpowiedzi.

==============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Łatwiej jest przekonać kryminalistę
==============

2. Data: 2008-08-23 22:52:09

Temat: Re: Prażona cebulka ;)
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> I postanowiłem sprobować osiągnac podobny efekt we wlasnym domu.
> Czy ktoś ma przetestowaną metode na zrobienie chrupiącej, idealnie

Jeżeli szukasz właśnie tego smaku to poszukaj gotowej, smażonej cebuli (produkt
suchy) w najbliższym sklepie.
TomekD

3. Data: 2008-08-25 12:10:39

Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sie, 21:49, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> I postanowiłem sprobować osiągnac podobny efekt we wlasnym domu.
> Czy ktoś ma przetestowaną metode na zrobienie chrupiącej, idealnie

Ja kiedyś kombinowałem i efekt prawie ten sam (prawie czyni wielką
różnicę), kroiłem cebulę na kostkę obtaczałem w mące (czasami też
dodawałem vegety do smaku) i długo próżyłem na patelni (z olejem) -
Problem z równomiernym grzaniem trzeba często mieszać.
Aktualnie chyba taniej jest kupić gotową - ja robiłem to wtedy gdy
mały słoiczek ok 250ml kosztował prawie 20zł.

Pozdrowienia
Moorek.

4. Data: 2008-08-25 12:28:44

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moorek pisze:

> [...]
> Aktualnie chyba taniej jest kupić gotową - ja robiłem to wtedy gdy
> mały słoiczek ok 250ml kosztował prawie 20zł.

Zrobiłem tak jak Ty i efekt mi sie podobał bardzo. Zdecydowanie bardziej
opłaca sie wylac duuuzo oleju do sporego garnka i na raz wsadzic duzo
cebuli niż prazyc w mniejszym naczyniu partami, jako że jedno prażenie
trwa ze 30 min, a gaz drogi.

==============
==============

5. Data: 2008-08-25 17:30:13

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wsadzic duzo
> cebuli niż prazyc w mniejszym naczyniu partami, jako że jedno

A chce ci się bawić przy takich cenach?
http://allegro.pl/item420077468_cebulka_prazona_1_kg
_najtaniej.html
albo mniejsze paczki
http://allegro.pl/item420589055_cebula_cebulka_prazo
na_500g_swiat_smakow.html
Olej, gaz i cebula i wyjdzie prawie to samo nie mówiąc o smrodzie
po ktorym mieszkanie będziesz wietrzyć dwa dni ;)

--

Dawid

6. Data: 2008-08-25 21:23:46

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamawiac na allegro mi sie niebardzo chce. Sprobuje poszukac w sklepach,
ale nigdy jeszcze w oczy mi sie ta cebula nie rzuciła.

==============

7. Data: 2008-08-25 22:42:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" napisał:

> Sprobuje poszukac w sklepach,
> ale nigdy jeszcze w oczy mi sie ta cebula nie rzuciła.

W Ikei widziałam jakiś czas temu, ale nie wiem po ile.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-08-26 06:39:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> zamawiac na allegro mi sie niebardzo chce. Sprobuje poszukac w sklepach,
> ale nigdy jeszcze w oczy mi sie ta cebula nie rzuciła.

Widziałam taką cebulkę Kamisa w normalnym sklepie spożywczym, z tym że
opakowanie było duże, ok. 0,5l pojemności, i cena dość wysoka, z tego co
pamiętam. Poszukaj w dobrze zaopatrzonych sklepach spożywczych typu PiP
na przykład.

Ewa

9. Data: 2008-08-26 07:53:02

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morghul" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> A chce ci się bawić przy takich cenach?

A mnie by się chciało, bo ta kupna to się chyba coraz bardziej syfiasta
robi, takie odnoszę wrażenie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

10. Data: 2008-08-26 08:22:30

Od: "R@blinka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> W Ikei widziałam jakiś czas temu, ale nie wiem po ile.

A ja widziałam niedawno w warszawskim Selgrosie, ale też nie
wiem po ile

Jaka salatke z tego zrobic?
Da się odratować przypalone powidła?
papryka i ...?