Re: Precz z Unią (Europejską) -długawe

From: <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Precz z Unią (Europejską) -długawe
Date: 11 Apr 2001 13:20:42 +0200

> Od soboty nie chcę do Unii bo mi psuje interesy :-((((((((((((((((((
> Kończą mi się pomysły na następne miejsca pod winorośla chciałem więc
> dokupić ze 200 m2 ziemi. Obok mojej działki jest pole. Tak gdzieś ze 2
> hektary. Niemal nieużywane. Niemal ugór. Właściciel rolnik wraz z
> rodziną klepią biedę bo robić im sie nie chce, a źródło dotychczasowych
> dochodów wyschło gdyż babcia, która miała rentę zmarła. Z dobrobytu
> został im jedynie telewizor, który do nich gada i...
> Na propozycję kasy za kawałek ugoru usłyszałem:
> [...]

wierzył w nasze wejście do Unii próbowałam powiększyć szkółkę. Żaden z sąsiadów
nie zdecydował się na sprzedaż bo: "a wiesz ile to będzie warte jak odrolnią i
podzielą na działki budowlane....." Oczywiście działek budowlanych nie ma po
dzis dzień a okoliczne pola porastają chwasty które wysiewają się w mojej
szkółce :-((((
Pozdrawiam Barbara G.