Precz z rasistowską...

11. Data: 2020-06-20 07:30:42

Temat: Re: Precz z rasistowską...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 01:18, m...@g...com pisze:

12. Data: 2020-06-20 09:41:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2020-06-20 09:42:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Ja Sie Kocham

Takich też Bóg kocha, spoko.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-06-20 09:56:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 08:42, XL pisze:

> Takich też Bóg kocha, spoko.

nie, ciebie nie kocham, i nie dlatego, ze jestes zolta, i nie dlatego,
ze odebralem ci rozum, nie udalas Mi sie, zdarza sie nawet Mnie Bogu

--
gazebo

15. Data: 2020-06-20 09:57:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 08:41, XL pisze:

> No właśnie ten razik zapomniałam :-)

pouczcie sie jezyka polskiego - Wujek Dobra Rada

--
gazebo

16. Data: 2020-06-20 10:14:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie, ciebie nie kocham, i nie dlatego, ze jestes zolta, i nie dlatego,
> ze odebralem ci rozum, nie udalas Mi sie, zdarza sie nawet Mnie Bogu

Bóg WSZYSTKICH kocha, ciebie ,,boga" też.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-06-20 10:30:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 09:14, XL pisze:

> Bóg WSZYSTKICH kocha, ciebie ,,boga" też.

nie przechodzi, oblalas

--
gazebo

18. Data: 2020-06-20 10:36:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 09:30, gazebo pisze:

> nie przechodzi, oblalas

czy to jest klimakterium? nie wiem, odnosze sie wylacznie do twojego
darcia mordy, jest taki fajny klawisz sluzacy podkresleniu, masz zjebane
w domu, w okolicy, wiem, trudne slowo, Ja Bog mm cie na widelcu

--
gazebo

19. Data: 2020-06-20 10:42:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> czy to jest klimakterium? nie wiem, odnosze sie wylacznie do twojego
> darcia mordy, jest taki fajny klawisz sluzacy podkresleniu, masz zjebane
> w domu, w okolicy, wiem, trudne slowo, Ja Bog mm cie na widelcu

Klimakterium w MOIM wieku?! Poucz się biologii, dyndasku.
Bóg cię nawet takim idiotą kocha, ale andropauzy ci i tak nie oszczędzi(ł).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-06-20 11:05:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 09:42, XL pisze:

> Klimakterium w MOIM wieku?! Poucz się biologii, dyndasku.
> Bóg cię nawet takim idiotą kocha, ale andropauzy ci i tak nie oszczędzi(ł).

o kurwa, to ty sie boisz zajsc w ciaze, tako i pieski, nie wspolczuje

--
gazebo

Pogoda dla Polski
Gdzie cale lewactwo? ;P