Precz z rasistowską...

21. Data: 2020-06-20 23:21:50

Temat: Re: Precz z rasistowską...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 10:42, XL wrote:

> Klimakterium w MOIM wieku?! Poucz się biologii, dyndasku.
> Bóg cię nawet takim idiotą kocha, ale andropauzy ci i tak nie oszczędzi(ł).

//tam na tej tratwie, wyraznie stesknil siem za pieknyni dziewczynami z
Polski i wyraznie chce Ci sciagnac majtki... i przy ludziach...

22. Data: 2020-06-20 23:33:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //tam na tej tratwie, wyraznie stesknil siem za pieknyni dziewczynami z
> Polski i wyraznie chce Ci sciagnac majtki... i przy ludziach...

Stary zboczony dziad z odkorowaniami i schizofrenią. Na piękne polskie
dziewczyny i kobiety może sobie tylko POpatrzeć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-06-20 23:53:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 23:33, XL wrote:

> Stary zboczony dziad z odkorowaniami i schizofrenią. Na piękne polskie
> dziewczyny i kobiety może sobie tylko POpatrzeć.

//to dobre i to... :)))

24. Data: 2020-06-21 06:50:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 22:21, Izaura pisze:

> //tam na tej tratwie, wyraznie stesknil siem za pieknyni dziewczynami z
> Polski i wyraznie chce Ci sciagnac majtki... i przy ludziach...

moja wina, pierwsza miesiaczka

--
gazebo

25. Data: 2020-06-21 06:50:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 22:33, XL pisze:

> Stary zboczony dziad z odkorowaniami i schizofrenią. Na piękne polskie
> dziewczyny i kobiety może sobie tylko POpatrzeć.

i z Covidem :]

--
gazebo

26. Data: 2020-06-21 06:51:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 22:53, Izaura pisze:

> //to dobre i to...  :)))

malo smaczne

--
gazebo

27. Data: 2020-06-21 10:22:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //to dobre i to... :)))

Dla niego raczej szkodliwe - mózgownica mu się lasuje :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2020-06-21 12:08:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2020 o 09:22, XL pisze:

> Dla niego raczej szkodliwe - mózgownica mu się lasuje :-)

nie pierdol, ja umiem zalozyc koszule, ty nie

--
gazebo

29. Data: 2020-06-21 23:55:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie pierdol, ja umiem zalozyc koszule

Jeszcze.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2020-06-22 00:16:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2020 o 22:55, XL pisze:

> Jeszcze.

przeszly cie dreszcze? moze nie powinienem cie jeszcze skreslac

--
gazebo

Pogoda dla Polski
Gdzie cale lewactwo? ;P