Pretensje

1. Data: 2003-04-17 17:58:02

Temat: Pretensje
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi. Moim zdaniem, najważniejsze jest
CO PISZE a nie jak. I na innych grupach nie dowalają się do mnie.

P.S.Jolanta- ja nie tylko pisze

1. Data: 2003-04-17 18:10:40

Temat: Re: Pretensje
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŻabCia"
> Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi. Moim zdaniem, najważniejsze jest
> CO PISZE a nie jak. I na innych grupach nie dowalają się do mnie.

Twoim _zdaniem_? Twoim _zAdaniem_ jest zapoznać się z netykietą i szanować
zasady,
jakie tu panują, skoro przyszłaś jako nowa w środowisko o ustalonych zasadach.
Zwykła kultura. Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-17 18:17:34

Temat: Odp: Pretensje
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ŻabCia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:

> Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi. Moim zdaniem, najważniejsze
jest
> CO PISZE a nie jak. I na innych grupach nie dowalają się do mnie.

ojejku tragedia,
wszyscy sie do bidulki dowalaja
rada: zmienic grupe albo sie dostosowac do wiekszosci

jinxia w wyjatkowo zlym humorze

1. Data: 2003-04-17 18:20:08

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ŻabCia" wrote:

> Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi. Moim zdaniem, najważniejsze jest
> CO PISZE a nie jak. I na innych grupach nie dowalają się do mnie.

1. Nie jestes na innych grupach ale tutaj.
2. Tutaj panuja okreslone zasady wiec mozesz albo sie do nich dostosowac
albo pogodzic z faktem, ze wiekszosc bedzie Ci zwracac uwage
3. Szanuj swoich rozmówców , oni beda szanowac Ciebie. Skoro prosba
powtarza sie kilkakrotnie z róznych stron to nie jest czyims widzimisie
prawda?
4. IMHO- nawet jesli na innych grupach nie zwracaja Ci uwagi za
niezgodnosc z netykieta to jeszcze nie znaczy, ze ona nie obowiazuje na
grupach dyskusyjnych.
5. Od strony praktycznej- zwyczajnie utrudniasz ludziom zycie piszac nad
cytatami. Czytanie takiej wypowiedzi jest uciazliwe dla czytelników. Czy
to trudne do zrozumienia?
6. Skoro jestes o cos proszona to czy naprawde tak trudno jest spelnic
te prosbe?
pozdrawiam
agi

1. Data: 2003-04-17 19:27:05

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ jinxia <c...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

| rada: zmienic grupe albo sie dostosowac do wiekszosci

Że tak prowokacyjnie dorzucę - większość niekoniecznie musi mieć rację
:)

| jinxia w wyjatkowo zlym humorze

Małe i suche jajka? :)

Pozdrawiam z życzeniami lepszego humora :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

1. Data: 2003-04-17 21:03:48

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ŻabCia " wrote:

> Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi. Moim zdaniem,
> najważniejsze jest CO PISZE a nie jak. I na innych grupach nie
> dowalają się do mnie.

Biedactwo Ty moje, swiat jest taki okrutny, a ludzie Cie nie rozumieją, a Ty
nie masz gdzie sie wypłakac..... stlasne poplostu ...... :(

Spróbuj zachowac sie jak dorosła osoba z minimum IQ na koncie i zacznij
pisac jak sie nalezy.

Kurcze dla swietego spokoju bym zaczeła pisac, zeby nei musiec czytac uwag
pod swoim adresem. Ale ja to truskawki cukrem.....

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-18 07:43:29

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ŻabCia" wrote:

> Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi. Moim zdaniem, najważniejsze jest
> CO PISZE a nie jak. I na innych grupach nie dowalają się do mnie.

Ważne jest i to CO się pisze i JAK się pisze.
Poza tym kultura słowa też obowiązuje. Nie tylko tu (to odnośnie Twojego
"dowalają")

M.

1. Data: 2003-04-18 07:49:52

Temat: Re: Pretensje- krytyka
Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta cala wymiana zdan wydaje mi sie co najmniej interesujaca ,
zeby nie powiedziec znaczaca.
drogie forumowiczki (sic!), moze zauwazylyscie jak nieprzyjemnie
odpowiadacie na post rzeczonej zabci.
i tak sie zastanawiam, czy takie odpowiedzi maja sens.
w koncu wystarczyloby zwykle, grzeczne ("Zwykła kultura")
poinformowac ze to nie wygodne i skierowac do
nietykiety (zapewne ponownie), albo poscic post "mimo uszu".

ale nie, znalazl sie pretekst zeby sie powyzywac,
"ojejku bidulki" pewnie w domu nie moga bo maz trzyma twarda reka,
albo w pracy szef jest nieprzyjemny, a poza tym swieta sie zblizaja i
wogole ten
swiateczny kociokwik...

nie wspominajac juz o tym ze kobieta jest osoba raczej
delikatniejsza z natury i bardziej wrazliwa

tak, ja wiem ze w naszych czasach, w naszej sytuacji geopolitycznej
te wartosci ulegly pewnej dewaluacji, jesli nie odwroceniu
ale to nie wystarczajace tlumaczenie...
nie mowiac juz o tym, ze jedyna osoba ktora potrafila zareagowac
na luzie byl z.boczek - czyzby mezczyzna????

jesli to nie daje wam do myslenia , to "ciemnosc, widze ciemnosc"

ps.
proponuje wiecej luzu i spokoju a mniej sluzbistycznych i dziecinnych
nakazow,
oraz napuszonych tekstow odnoszacych sie do "minimum IQ na koncie "

niniel - w dobrym nastroju, choc troche zadziwiona

1. Data: 2003-04-18 08:01:12

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

niniel wrote:
> [...]
> poinformowac ze to nie wygodne i skierowac do
> nietykiety (zapewne ponownie), albo poscic post "mimo uszu".
A nie sadzisz, ze osoba, ktorej kilkakrotnie zwrocono 'zwykle,
grzecznie' uwage jak nalezy sie zachowywac, nie powinna reagowac na to
oburzonym postem w stylu 'Ale o co wam wszystkim chodzi?!'?

> nie wspominajac juz o tym ze kobieta jest osoba raczej
> delikatniejsza z natury i bardziej wrazliwa
Moja naturalna wrazliwosc i delikatnosc cierpi niezmiernie gdy widze
odpowiedzi nad postem...

> proponuje wiecej luzu i spokoju a mniej sluzbistycznych i dziecinnych
> nakazow,
> oraz napuszonych tekstow odnoszacych sie do "minimum IQ na koncie "
Niektore kolezanki robia sie troche nerwowe po powtorzeniu *dziesiaty
raz* tego samego...
Ja im sie nie dziwie, a ty?

> niniel - w dobrym nastroju
I oby tak zostalo :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-18 08:08:52

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niniel" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> w koncu wystarczyloby zwykle, grzeczne ("Zwykła kultura")
> poinformowac ze to nie wygodne i skierowac do
> nietykiety (zapewne ponownie), albo poscic post "mimo uszu".

Rozumiem ze powinnysmy "puscic" post mimo uszu.
Nie wydaje mi sie.
Wiele razy grzecznie zwracalysmy uwage, pisalysmy o netykiecie,
tlumaczylysmy dlaczego nie powinno sie tak postepowac.
Ja ostatnio posunelam sie do tego ze pewnej osobie wyslalam na priva prosbe
o ciecie cytatow itp.

> [...]
> "ojejku bidulki" pewnie w domu nie moga bo maz trzyma twarda reka,
> albo w pracy szef jest nieprzyjemny, a poza tym swieta sie zblizaja i

Wydaje mi sie, ze teraz Ty puscilas wodze fantazji i raczej Ty sie wyzywasz.
Po co wogole Twoj post?
Skoro mowisz ze powinnysmy najpierw normalnie zwrocic uwage, znaczy, ze nie
czytasz grupy. I nagle zarzucasz, ze to niekulturalne kogos tak traktowac.
Kogos, kto juz od dluzszego czasu ignoruje nasze prosby...

> tak, ja wiem ze w naszych czasach, w naszej sytuacji geopolitycznej
> te wartosci ulegly pewnej dewaluacji, jesli nie odwroceniu
> ale to nie wystarczajace tlumaczenie...

:))) Dziekuje Ci za ten wesoly akcent:)))

> jesli to nie daje wam do myslenia , to "ciemnosc, widze ciemnosc"

Widzisz, a mnie przeraza, ze ktos po kilku prosbach, tlumaczeniu - jak i
dlaczego, dalej nie potrafi zrozumiec.

> oraz napuszonych tekstow odnoszacych sie do "minimum IQ na koncie "

Tekst o sytuacji geopolitycznej nie byl napuszony, wcale a wcale:)))

Pozdrawiam
Kaska

chudy, chudy, chudy...
"naturalny" plyn do kapieli???
kolor farby
Do Dominiki NM- kioskowe, małobuteleczkowe...
Super fryzjer w Warszawie?