Primum Non Nocere.

21. Data: 2005-06-27 09:11:48

Temat: Re: Primum Non Nocere.
Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC27062005003520.nqcvrg@cbyobk.pbz...

> [...]
> przypadkiem uważane są za rynsztok i ściek polskiego usenetu.
>
> Niestety, jak zauważyłem, dr. Sandauer inspiruje się stylem z tamtych
> grup.

> Czy może mi Pani podesłać linki do tych wiadomości?

> Widzę, że jest Pani bardzo wykształconą kobietą, co z pewnością jest
> DOBRE. Niestety, odnoszę wrażenie, że jest to niewystarczające, by dać
> Pani wystarczające narzędzia pozwalające na samodzielne myślenie.
>
> Sądzę, że powinna Pani zwyczajnie powrócić na grupy pl.soc.polityka i
> soc.culture.polish, gdzie najwyraźniej panuje atmosfera, która

Prosiłam Pana abyśmy tę dyskusję odłożyli ad calendas Graecas, łać.
Po polsku na święty nigdy ( moje tłumaczenie). Miast ad feliciora tempora
(do lepszych czasów) Bo to nie ma żadnego związku z pl.soc. inwalidzi.
Ale Pana właściciela części post PRL-u interesuje tylko jedno *babie*
( mnie) dołożyć.Zwyczajne polskie piekło.Piekło półinteligentów ze
stajni Augiasza ( czytaj ratai z folwarków)

> Sądzę, że powinna Pani zwyczajnie powrócić na grupy pl.soc.polityka i
> soc.culture.polish, gdzie najwyraźniej panuje atmosfera, która
> bardziej Pani odpowiada.

Ja nie uczestniczę w życiu grup pl.soc.polityka, a tym bardziej soc.culture.
polish. Czasami tam tłumaczę zwroty łacińskie, hiszpańskie lub piszę
jakieś drobiazgi na zamówienie.Czasami piszę na pl.csi. historia
(moderowana) ale przeważnie robię to też na zmówienie.
Panu w drodze rewanżu polecam: pl.sci psychologia, pl.rec.paranoja.
pl.rec. fantastyka. A poza tym wieczorowe kursy dobrych obyczajów.

> Czy może mi Pani podesłać linki do tych wiadomości?

Pan jak już pisałam jest współwłaścicielem realnego socjalizmu w wydaniu
dzisiejszym (posiadaczem) lub jak pan woli matuzalem demoludów.
Więc sądze, że Pan takie informacje kolekcjonuje. Ja jestem
kobietą więc wolę kolekcjonować buty i kiecki! książki.

> [...]
> stowarzyszenie, którym wydaje się, że mają prawo włazić bez
> zaproszenia ludziom do skrzynek pocztowych.

Jeszcze bardzo sprawnie potrafię wejść do łóżka, z tym że to ja
wybieram z kim idę do łóżka, natomiast nie mam żadnej wiedzy
jak wejść do skrzynki pocztowej Do mojej nie mieszczą się
rachunki za telefony. Główny cenzor PRL-u zdejmując "Dziady"
z afisza tez uważał ,że działał dla dobra Polski. Ci co kontrowali
rozmowy telefoniczne nauczycielki, która z koleżankami umawiała
się na kawę, też uważali, że *ochraniają* Polskę przed
tzw. wrogim elementem. Panu to zostało z tamtych lat. Pan to ma
we krwi.Trzeba będzie pokoleń aby to z Pana wyszło.Szpiclem
UB -ekiem jest się do końca, ad patres!

Czy sprzedawanie wiagry za pośrednictwem internetu po niższych
cenach niż w polskich aptekach jest przestępstwem? Nie wiem
nie jestem prawnikiem, prawodawcą. Nie widziałam jeszcze tej
niebieskiej tabletki. Jako kobieta jeszcze nie muszę z tych dobrodziejstw
korzystać.Pan chyba prędzej pójdzie po to niebieskie cudo do
apteki. Jednocześnie informuje Pana, że nie zajmuje się ani handlem
wiagrą ani jej reklamą ani innymi polskimi handelkami mydłem
i powidłem.
Primum Non Nocere, nie jest moim stowarzyszeniem, a Adam
Sandauer, tylko jednym z tysięcy znajomych, których poznałam
na bardzo trudnej drodze kiedy stałam się inwalidą. Do niedawna
byłam donatorką, prezesem własnej fundacji. Moje związki
ze stowarzyszeniem Adama Sandauera są bardzo luźne.Jednakże
uważam, że Jego działalność na polu pomocy ludziom potrzebującym
jest bardzo pozytywna.Tym bardziej, że robi to bezinteresownie.
Nie znam innej działalności doktora praw Adama Sandauera!!!

> przeciwko Łukaszowi Kozickiemu

Nie wiem kto zacz, natomiast znam profesora Jerzego Buzka i wiele
ludzi z tego towarzystwa, jak Annę Dymną. Ewę Błaszczyk.

>, że należy poinformować o tym osoby, które jeszcze was nie
> znają.

Więc proszę poinformować byłego Premiera, profesora, aby nie
przysyłał życzeń jakiejś oszustce. Trzeba było napisać do Rady
Unii Europejskiej, aby takiej oszustki jak ja nie zapraszali na
uroczystości związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej.
Słuchaj Wasze, zobacz jak ci wiechcie słomiane wyłażą z butów.
Pan powinien leczyć się i to obligatoryjnie.

Jeszcze raz Pana proszę przestań Pan pisać to co panu ślina na język
przyniesie. Pewnie opił się Pan jakiegoś wynalazku w kolorze
błękitu Paryża i Pan ma delirkę.
--
J.
Postscriptum: Doktora Adama Sandauera poznałam na jakimś

22. Data: 2005-06-27 11:48:08

Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):

> Jeszcze raz Pana proszę przestań Pan pisać to co panu ślina na język

Pzeczytaj netykietę.

> przyniesie. Pewnie opił się Pan jakiegoś wynalazku w kolorze
> błękitu Paryża i Pan ma delirkę.

Wycieczki osobiste pozostaw dla członków swojej rodziny.

> --

Popraw delimiter i skonfiguruj w ogóle tego łoltlóka.

> Postscriptum: Doktora Adama Sandauera poznałam na jakimś
> spotkaniu u ministra Pracy, Płacy i Spraw Socjalnych.

Współczujemy.
--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

23. Data: 2005-06-27 12:24:59

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 27-czerwca-2005 o godzinie 11:11:48 jagna napisał/a
> [...]

>Po polsku na święty nigdy ( moje tłumaczenie). Miast ad feliciora tempora
>(do lepszych czasów) Bo to nie ma żadnego związku z pl.soc. inwalidzi.

Dziękuję Pani za lekcję łaciny - z całą pewnością wszyscy czytelnicy
psi są pod wrażeniem Pani szerokiej wiedzy, tak jak ja jestem.

>Ale Pana właściciela części post PRL-u interesuje tylko jedno *babie*
>( mnie) dołożyć.Zwyczajne polskie piekło.Piekło półinteligentów ze
>stajni Augiasza ( czytaj ratai z folwarków)

Nie wiem nawet, czy zasługuję na miano półinteligenta - jestem
naprawdę prostym człowiekiem, i pomyślałem, że w ustach takiej osoby,
jak Pani miano półinteligenta to z całą pewnością zbyt wielkie
wyróżnienie dla mnie. Gdybym opowiedział u siebie w folwarku jak mnie
Pani nazwała, to by się ze mnie wyśmiewali długi czas.

> [...]
>Panu w drodze rewanżu polecam: pl.sci psychologia, pl.rec.paranoja.
>pl.rec. fantastyka. A poza tym wieczorowe kursy dobrych obyczajów.

Oczywiście proszę Pani - ale czy nie sądzi Pani, że to zbyt wysokie
progi, jak na moje nogi? Takich prostaków jak ja też tam przyjmują?
Czy też może cenzurują?

> [...]
>Więc sądze, że Pan takie informacje kolekcjonuje. Ja jestem
>kobietą więc wolę kolekcjonować buty i kiecki! książki.

Jak widzę, będę musiał się jeszcze dużo uczyć. Dziękuję Pani za
zwrócenie mi uwagi - tak, jestem głupim prostakiem, pogrobowcem PRL i
na zbyt wiele sobie pozwalam prosząc Panią o takie rzeczy. Wierzę, że
dzięki spotkaniu Pani tutaj wreszcie będę mógł się wyrwać ze swojej
podłej sytuacji...

> [...]
>tzw. wrogim elementem. Panu to zostało z tamtych lat. Pan to ma
>we krwi.Trzeba będzie pokoleń aby to z Pana wyszło.Szpiclem

Mój Boże - Pani przenikliwość poszła tak daleko, że odkryła Pani
nawet, że byłem szpiclem UBeckim! Naprawdę podziwiam! Myślę, że to
dobrze, że są tacy ludzie, jak Pani, którzy widzą pewne sprawy jasno,
wyraźnie i nie poddają się tendencjom prowadzącym do liberalizmu i
relatywizmu moralnego. Brawo, pani Jagno! Brawo! I myślę, że
powinienem w imieniu wszystkich uczestników psi podziękować pani za
czujność, dzięki której wszyscy będą wiedzieli teraz kim jestem, kim
byłem i co jestem wart!

> [...]
>niebieskiej tabletki. Jako kobieta jeszcze nie muszę z tych dobrodziejstw
>korzystać.Pan chyba prędzej pójdzie po to niebieskie cudo do

Pani Jagno! Mój podziw przekracza wszelkie granice - odkryła Pani, żem
cham folwarczny, były ubek, a na dodatek impotent! Nie znajduję słów
by wyrazić mój podziw!

Gdyby to nie o mnie chodziło, to sam bym nawoływał o demaskowanie jak
największej liczby takich padalców!

> Jednocześnie informuje Pana, że nie zajmuje się ani handlem
>wiagrą ani jej reklamą ani innymi polskimi handelkami mydłem
>i powidłem.

To chyba dobrze... , Pani Jagno... nie wiem... To dobrze? Czy
niedobrze?

> [...]
>jest bardzo pozytywna.Tym bardziej, że robi to bezinteresownie.
>Nie znam innej działalności doktora praw Adama Sandauera!!!

No to mogę Panią poinformować, że Pan Adam Sandauer wśród różnych
działań, jakie prowadzi, a które interesują mnie w ograniczonym
zakresie (u nas w folwarku to głównie wódkę pijemy i zajmujemy się
cenzurowaniem, jak już mogła się Pani zorientować), zajmuje się
spamowaniem. Rozsyła w ogromnych ilościach informacje o swoich
działaniach do skrzynek pocztowych, których adresy zdobył w niewiadomy
sposób, a których właściciele z całą pewnością nie życzyli sobie
dostawać od niego maili. Takie działanie nazywa się spamowaniem - i o
tym mówiłem w odpowiedzi na Pani informacje o tym, że niektórzy
administratorzy "cenzurują" wypowiedzi pana Sandauera.

>Nie wiem kto zacz, natomiast znam profesora Jerzego Buzka i wiele
>ludzi z tego towarzystwa, jak Annę Dymną. Ewę Błaszczyk.

Ja nie mam żadnych wątpliwości, że jest Pani osobą z TOWARZYSTWA i ma
Pani niezwykle szerokie znajomości. Przy takim intelekcie, jakiego
próbki daje nam Pani tutaj nie ma w tym niczego dziwnego.

> [...]
>Słuchaj Wasze, zobacz jak ci wiechcie słomiane wyłażą z butów.
>Pan powinien leczyć się i to obligatoryjnie.

Nie ma nic dziwnego w tym, że mi słoma z butów wyłazi - miałem kiedyś
onuce, ale mi je świnia w chlewie zeżarła, jak spałem kiedyś i teraz
słomą muszę mościć. Ale jak porządnie zrobię, to nawet od razu nie
widać!

Przepraszam Panią - nic na to nie poradzę, chamem jestem, ubekiem i
leczyć się powinienem - wiem to - dzięki Pani na oczy przejrzałem, a
ze mną większość tych, którzy to czytają!

>Jeszcze raz Pana proszę przestań Pan pisać to co panu ślina na język
>przyniesie. Pewnie opił się Pan jakiegoś wynalazku w kolorze
>błękitu Paryża i Pan ma delirkę.

U nas, na czworakach, pijamy czasami denaturat, bo jak się przez chleb
przepuści, to wcale nie jest taki niedobry! Ale wierzę, że dzieki Pani
światłym radom i to się może kiedyś zmieni, i tylko zwyczajne bełty
będziemy pić, bo wygląda na to, że denaturat jest niedobry!
Adam Pietrasiewicz

24. Data: 2005-06-27 12:43:52

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC27062005142459.nqcvrg@cbyobk.pbz

Adamie, ja już zrotflowałam, ale powoli ta zabawa z trollem
trojga imion i dwu płci zaczyna mnie nudzić. Ciebie nie? ;-)
Wydajesz mi się aniołem cierpliwości. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

25. Data: 2005-06-27 12:50:38

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 27-czerwca-2005 o godzinie 14:43:52 Scalamanca
napisał/a

>Adamie, ja już zrotflowałam, ale powoli ta zabawa z trollem
>trojga imion i dwu płci zaczyna mnie nudzić. Ciebie nie? ;-)
>Wydajesz mi się aniołem cierpliwości. ;-)

Siedzę obecnie nad strasznie mozolną robotą, która zajmuje mi po
paręnaście godzin dziennie. Szczerze mówiąc mam już jej trochę dość
(tej roboty), ale muszę to robić, bo otwieram sobie dzięki niej
perspektywy godnego zycia.

Dyskusje z Panią Jagną są takim odświeżającym przerywnikiem w głupiej
robocie, ale obiecuję, że jak to już wszystkich nudzi, to ja nie będę
jej odpowiadał.

A do trolli faktycznie mam cierpliwość! ogólnie jestem bardzo
cierpliwym człowiekiem.

26. Data: 2005-06-27 14:40:16

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Miast organizować darmowe lekarstwa ludziom potrzebującym, piszę
> wypracowania uczniom szkół średnich.

Istotnie pożyteczna działalność.
Tak właśnie produkuje się nieuków Szanowna Pani doktor filologii polskiej.

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

27. Data: 2005-06-27 14:51:02

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Panie Adamie Pietrasiewiczu;
>
> Prosiłam Pana abyśmy tę dyskusję odłożyli
> *ad calendas Graecas*, *łać.*

Powinno być:
ad Calendas Graecas, łac.

> Po polsku na święty nigdy ( moje tłumaczenie).
A Kopaliński pisze, że to jego tłumaczenie. :)

He, he, he... - "łać."
Złać się można ze śmiechu. :)

28. Data: 2005-06-27 14:58:12

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC27062005145038.nqcvrg@cbyobk.pbz

> [...]
> paręnaście godzin dziennie. Szczerze mówiąc mam już jej trochę dość
> (tej roboty), ale muszę to robić, bo otwieram sobie dzięki niej

To tak samo jak ja. Ale ja jeszcze to lubię. ;-)

> Dyskusje z Panią Jagną są takim odświeżającym przerywnikiem w głupiej
> robocie, ale obiecuję, że jak to już wszystkich nudzi, to ja nie będę
> jej odpowiadał.

Mnie to nie przeszkadza. Na tej grupie chyba nic nie jest OT, a
jeśli ktoś nie ma ochoty czytać, to zawsze może użyć plonkownicy.
Jedyny mankament - troll wylezie w cytatach. ;-)

> A do trolli faktycznie mam cierpliwość! ogólnie jestem bardzo
> cierpliwym człowiekiem.

Podziwiam i zazdroszczę. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

29. Data: 2005-06-27 15:59:21

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 27 Jun 2005 14:43:52 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Scalamanca działając
w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Adamie, ja już zrotflowałam

Ja również... Kto teraz wyczyści mój monitor?
BTW - jagna już od pewnego czasu siedzi w moim KF, zatem czy ktoś byłby tak
miły i forwardował jej radosną "tfurczość" na prhn? Niech i inni się
pośmieją... ;-)

Pozdrawiam serdecznie
marder

--
Każdy kolejny rząd chce naszego dobra, a nam zostało go już tak niewiele...

30. Data: 2005-06-27 16:23:39

Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> [...]
____________________
> Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.

Szanowny Pan "Perła"

Jeżeli Pan powołuje się na Słownik wyrazów obcych i zwrotów
obcojęzycznych to w moich kilku jest zwrot "ad calendas Graecas"
To jest poprawna forma, oryginalna. Jest jeszcze inna forma pisania tego
zwrotu, tzw. łacina średniowieczna, lub współczesna :ad Kalendas Graecas.
Quaerite et invenietis.
--
Ukłony
J.

zwrot za okulary
Jak zdobyć pieniądze na przystosowanie samochodu dla wózkowiczów ?
jak radzicie sobie z pracodawca ?
Agroturystyka - czy znajdziemy chetnych??
Eutanazja po Polsku!!!