Re: Probki kremow - pytania itp.

From: botwinka <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Probki kremow - pytania itp.
Date: Fri, 06 Jun 2003 09:49:25 +0200
Sender: g...@p...onet.pl@pb43.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

On 2003-06-05 12:23, Użytkownik Lia napisał:

> Z tego co wiem, niema próbek tego kremu.

Ale z tego co ja wiem to jednak są - osobiście dostałam rzekomą próbkę w
aptece w Carrefourze przy Zakopiańskiej w Krakowie.
W ogóle tam mają dużo próbek, więc jak coś wytestuję i mi pasuje to tam
potem kupuję.

> Ja go stosowałam tylko na noc, i było ok.

Też stosuję tylko na noc i bardzo sobie chwalę.
Testowałam (też z tej apteki) SVR Lysanel Active i był za mocny dla mnie
a Effaclar K OK, więc kupiłam Effaclar K.

> Jesli nie masz bardzo wrazliwej cery to raczej nie poczyni spustoszen; ale
> jesli mam cos doradzic - to postawiłabym na krem Vichy jednak. Jest to
> własciwie lekka emulsja, i nadaje sie pod makijaż. Do tego jest
> łagodniejsza zdecydowanie od Effeclaru.

o Vichy Normaderm mowa, tak? hmm, trzeba będzie wypróbować.
Ja mam głównie problemy w drugiej połowie cyklu :-(

--
Pozdrawiam Botwinka
PS. W Krakowie w aptece przy Karmelickiej (blisko Rossmana) zostałam