Problem

1. Data: 2002-05-17 08:56:53

Temat: Problem
Od: "PG" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wstydliwy dosc ...
koncowka penisa pod napletkiem jest chora i nie wiem do jakiego lekarza sie
z tym zwrocic (zeby uniknac pokazywania sie wszystkim w przychodni
zaczynajac od ogolnego).
Pojawily sie zaczerwienienia ktore pieka a teraz swedza niemilosiernie. Nie
wyglada to wszystko dobrze.
Poradzcie mi cos.

2. Data: 2002-05-17 09:06:27

Temat: Re: Problem
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Urolog, a lepiej dermatolog - (wenerolog - niekoniecznie)
Po stosunku?

3. Data: 2002-05-18 06:43:53

Od: "wiechu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglada to wszystko dobrze.
> Poradzcie mi cos.
>
> Najlepiej idź do urologa-oni są przyzwyczajeni do oglądania tej części
ciała ,więc nie będzie dle Ciebie takie
krępujące / prywatnie- to ominiesz przychodnię/.Wiem że też lecza takie
sprawy.Pozdr.Kinga

4. Data: 2002-05-18 14:53:45

Od: " " <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqz <m...@w...pl> napisał(a):

> Urolog, a lepiej dermatolog - (wenerolog - niekoniecznie)
> Po stosunku?

Wenerolog tez moglby to byc, podobno kila wraca... ;) (no moze nie w Twoim
przypadku)

DErmatologa (wenerologa) nie polecam.
Urolog owszem, ale i tak najpierw bedziesz sie musial spotkac z lekarzem
pierwszego konfliktu po skierowanie.
Cranio

łzawienie
ciaza?
soczewki kontaktowe Focus Night&Day
Powiklania po ospie - bardzo prosze o pomoc
Suchy kaszel