ciaza?

1. Data: 2002-05-17 07:01:55

Temat: ciaza?
Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odbylam stosunek w 5 dniu cyklu (bez zabezpiecznia), ale facet nie mial
wytrysku. Nastepnie 17 dnia cyklu, rowniez bez zabezpieczenia, rowniez nie
bylo wytrysku, ale po 12 h od stosunku wzielam postinor (jenda tabletke).

Ten 17 dzien byl w sobote 11.05, a ja do teraz nie mam okresu (wczesniej po
wzieciu postinoru okres pojawial sie w ciagu kilku dni).
Czy to mozliwe, ze jestem w ciazy? A jesli tak, to kiedy doszlo do
zaplodnienia?
Dodam jeszcze, ze mam w miare regularne cykle, i naprawde bardzo rzadko
zdarza mi sie, zeby byly krotsze niz te 28 dni.

Dzieki za odpowiedz
Agata

2. Data: 2002-05-17 07:32:28

Temat: Odp: ciaza?
Od: "Marcin" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup test ciazowy i sie dowiesz w ciagu kilku minutek.
Pozdrawiam

Marcin

3. Data: 2002-05-17 07:41:05

Temat: Re: ciaza?
Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup test ciazowy i sie dowiesz w ciagu kilku minutek.

No wlasnie - ale cos slyszalam, ze te testy nie dzialaja tak 'od razu', ze
trzeba 'pobyc' troche w ciazy, zeby wynik byl wiarygodny.
Jak to jest?

4. Data: 2002-05-17 07:52:32

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anima Mundi" napisała ...

> Ten 17 dzien byl w sobote 11.05, a ja do teraz nie mam okresu (wczesniej
po
> wzieciu postinoru okres pojawial sie w ciagu kilku dni).

"Wcześniej" ? To ile razy już próbowałaś ?
Skoro łykasz Postinor jak dropsy, to się nie dziw,
że cykle i nie tylko masz coraz bardziej rozregulowane.

> Czy to mozliwe, ze jestem w ciazy?

Mało. Jeżeli faktycznie nie doszło do wytrysku.
W ogóle nie doszło, bo skoro był to tzw. stosunek
przerywany, to kto wie ...

> A jesli tak, to kiedy doszlo do zaplodnienia?

A dalczego to takie ważne ?
Jeśli jesteś w ciąży, to co za różnica w końcu ?
Horoskop na moment poczęcia chcesz dziecku postawić ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2002-05-17 08:01:19

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Test może dać wynik w terminie spodziewanej miesiączki. A tak na
marginesie - co Ci przyszło do głowy z tym Postinorem? To nie witamina C,
mam nadzieję, że pan doktor poinformował Cię o działaniu tego środka. To, że
poprzednio krwawienie pojawiało sie po kilku dniach od zażycia wcale nie
musiało oznaczać miesiączki.....czy zawsze w niepewnych sytuacjach zażywasz
Postinor? Jeśli tak, to zmień ginekologa, który tak chętnie go wypisuje.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.

6. Data: 2002-05-17 08:06:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anima Mundi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie - ale cos slyszalam, ze te testy nie dzialaja tak 'od razu', ze
> trzeba 'pobyc' troche w ciazy, zeby wynik byl wiarygodny.
> Jak to jest?
Test powinien wskazać ciążę w okolicach przewidywanej miesiączki ( u mnie
pokazał parę dni po terminie miesiączki) .
Ola

7. Data: 2002-05-17 08:10:23

Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po
>
> "Wcześniej" ? To ile razy już próbowałaś ?
> Skoro łykasz Postinor jak dropsy, to się nie dziw,
> że cykle i nie tylko masz coraz bardziej rozregulowane.

Przykro mi to mowic, ale Twoje chmstwo przekracza wszelkie mozliwe granice.
Znim zaczniesz wydawac o kims sac, upewnij sie, ze jestes posiadaczka
wszelkich informacji o tej osobie. O mnie nie jestes.

Nie lykam postinoru 'jak dropsy'. Ostatni raz zrobilam to prawie rok temu,
jednak wciaz pamietam reakcje mojego organizmu.

> [...]
>
> A dalczego to takie ważne ?
> Jeśli jesteś w ciąży, to co za różnica w końcu ?
> Horoskop na moment poczęcia chcesz dziecku postawić ?

Wyobraz sobie, ze bez horoskopu dnia nie moge zaczac, wiec jak bedzie moglo
zaczac zyc moje dziecko???
Tak wiec bardzo mi zalezy na wiedzy o tym, kiedy doszlo do zaplodnienia.

Na przyszlosc - bardzo Cie prosze, zanim jeszcze raz odpowiesz na moj post,
idz sobie pobiegac, pokop troche worek treningowy, jednym slowem - wyladuj
sie. Ciezarnych sie nie atakuje.

8. Data: 2002-05-17 09:09:13

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Znim zaczniesz wydawac o kims sac, upewnij sie, ze jestes posiadaczka
> wszelkich informacji o tej osobie. O mnie nie jestes.

Nie było o osobie, tylko o zaistniałej sytuacji.
A podstawą było to, co sama napisałaś.
Forma "pojawiał" wskazuje na czynność wykonaną
parokrotnie. Nie wiedziałaś ? To czas zajrzeć do książek.
I przestać się ciskać, że wymarzona przez Ciebie
odpowiedź typu "na pewno nie jestes w ciąży i świetnie,
że zażywasz Postinor" jakoś nie nadchodzi.
Nie ja Cię w mało komfortową sytuację władowałam,
więc nie czuję się zobowiązana Cię pocieszać i głaskać
po główce.
Ale co mi tam ...
Myślę, że jednak nie jesteś w ciąży i na strachu się skończy.
I nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Jak się przez parę dni podenerwujesz, to na drugi
raz się zastanowisz, czy współżycie bez zabezpieczenia
w połowie cyklu, a następnie faszerowanie się Postinorem
to rzeczywiście taki ekstra pomysł.
Ech, dzieciaku, dzieciaku ...

Mała Mi

9. Data: 2002-05-17 09:20:39

Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, dzieciaku, dzieciaku ...

:)))
Tak, pomysle, o tym...

10. Data: 2002-05-17 09:21:43

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostre ale obstaje przy Malej Mi
:)

soczewki kontaktowe Focus Night&Day
Powiklania po ospie - bardzo prosze o pomoc
Suchy kaszel
witaminy w lodowce ?
stare zlamanie nosa