soczewki kontaktowe Focus Night&Day

1. Data: 2002-05-17 06:43:12

Temat: soczewki kontaktowe Focus Night&Day
Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Słyszałem że są to soczewki całodobowego noszenia, nosi ktoś takie? Proszę o
jakieś uwagi i wrażenia na ten temat.

pzdr.Sebastian

2. Data: 2002-05-17 11:16:15

Temat: Re: soczewki kontaktowe Focus Night&Day
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SebaX" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> Słyszałem że są to soczewki całodobowego noszenia, nosi ktoś takie? Proszę
> jakieś uwagi i wrażenia na ten temat.

Pytalem kiedys o takie soczewki swojego okuliste. Powiedzial krotko: sa
takie, ale nie polecam. Soczewka jaka by nie byla dobra, zawsze odcina w
pewnym stopniu doplyw powietrza i wilgoci do rogowki. przy normalnych
soczewkach oko w nocy moze od soczewek wypoczac i lepiej go tego nie
pozbawiac.

J.

Powiklania po ospie - bardzo prosze o pomoc
Suchy kaszel
witaminy w lodowce ?
stare zlamanie nosa
wzmacniacz przeciwprądowy