Re: Problem z bratem-dlugie,przepraszam.

From: "Miranka" <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Problem z bratem-dlugie,przepraszam.
Date: Fri, 18 Jan 2002 22:12:54 +0100

"Iwonka" <b...@i...pl> wrote in message
news:14831-1011366758@as1-59.swietochlowice.dialup.i
netia.pl...[ciach]

Iwonko, on tej renty po mamie nie będzie chyba dostawał do końca życia. Nie
jestem pewna, ale chyba tylko albo do pełnoletności, albo tak długo, jak
będzie się uczył. Może otrząśnie się, kiedy mu to uświadomicie? Spytaj go,
co zamierza robić, jak już odbiorą mu tę rentę. To raz. A po drugie, gdzie
będzie mieszkał, jak go eksmitują za niepłacenie czynszu? Czy jak wyrzucą go
ze szkoły, to nie grozi mu powołanie do wojska? Wiem, że ci go szkoda, ale
może jednak huknij na niego prządnie z pozycji starszej siostry. Może
zamiast pytać, czy chce, to KAZAĆ mu się przeprowadzić do was, kazać mu przy
was odrabiać lekcje itd. Nie znam go, więc nie wiem, czy z nim się da tak
załatwiać sprawy, ale niektórym ludziom jest czasem potrzebna porządna
awantura, żeby otrzeźwieli. Sama nie wiem, co ci radzić. Strasznie ci
współczuję. Jemu właściwie też, bo z tego co piszesz wynika że i twój mąż i
wychowawczyni już machnęli na niego ręką. Nie potępiam ich, bo wyobrażam
sobie, że mogli stracić cierpliwość. Może spróbować jeszcze raz z tą panią
pedagog, póki on jeszcze chodzi do szkoły?
Anka
Czy on jest całkowicie pełnoletni?