Problem z halogenami na lustrze

1. Data: 2004-10-17 09:58:47

Temat: Problem z halogenami na lustrze
Od: "Paweł" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem z oświetleniem szafki z lustrem. Są tam dwa 20W/12V
halogeny z czego jeden świeci a drugi nie. Nie byłoby w tym nic dziwnego
gdyby nie to, że do obu prąd dopływa normalnie. Jeśli wyjmę ten nieświecący
to w jednym otworze jest napięcie a w drugim nie. Czyli ok. Po włożeniu
żarówki prąd przepłyta przez nią (napięcie na obu nóżkach) ale nie świeci.
Żarówki są ok bo zamieniałem je miejscami. Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2004-10-17 10:40:18

Temat: Re: Problem z halogenami na lustrze
Od: "jjaagg" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oprawa zarowki ktora nie swieci nie ma polaczenia z przewodem neutralym.

1. zamieniajac zarowkiw oprawach swiecic bedzie zawsze w tej samej oprawie.
2. prad jest na 1 styku w oprawie ale nie ma zera. Jak wlozysz zarowke w
oprawe prad przeplynie przez nia i pojawi sie w ten sposob na obu nozkach.
ale nie ma zera wiec nie zaswieci.

mokra puchowa pościel
Naprawa gwarancyjna za pieniądze ?
Kuchnie elektryczne do zab. 50 cm?