Re: Problem z instalacją CO

From: " MH" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Problem z instalacją CO
Date: Sat, 4 Feb 2012 10:44:44 +0000 (UTC)

ZS <a...@w...pl> napisał(a):

> A może masz źle kryzy ustawione? Pozakręcaj wszędzie dołem grzejniki i
> po kolei odkręcaj, po pół obrotu jak cały zrobi się ciepły znaczy już
> więcej nie trzeba odkręcać i do następnego.

Podejmę dzisiaj taką próbę, ale raczej bez przekonania. Dlaczego? Otórz nowe
grzejniki zainstalowałem 3-4 sezony temu i wszystko było OK. Czyżby kryzy z
biegiem czasu się same przestawiały? No i na dodatek ciekawa prawidłowość:
na poziomie przyziemia jest 7 grzejników z których 4 działają "jako tako",
natomiast 3 milczą. Na piętrze 9 grzejników, wszystkie działają bez zarzutu.
Na poddaszu 8 grzejników, wszystkie milczą.

MH