Problem z magnezem ale tym fizycznym

1. Data: 2007-01-12 20:56:16

Temat: Problem z magnezem ale tym fizycznym
Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wiem że ktoś pewnie będzie się smiał ze mnie jak to napisze.Nawet
nie wiem czy trafiłem na dobrą grupe.Czy powinienem szukać
odpowiedzi na fizyce,biologi,a przede wszystkim audio???

Problem mam taki.Mam sprzęt muzyczny.Do niego pare kolumn.Nieważne
jakich.Ważne to że w każdej z kolumn jest 7 głośników czyli 7
sporawych magnezów(tych fizycznych).Niewiem czy to moja wyobrażnia
ale mam wrażenie że mi szkodzą???Więc mam pytanie.Czy jakaś mądra
głowa może mi odpowiedzieć czy to prawda???Czy magnez szkodzi???Wiem
że taki w tabletkach nie(mnie by się chyba przydał)szkodzi a pomaga
a jak to jest z fizycznym???Czy jak się położe np.spać z klocem
magnezu pod poduszką to coś w mojej głowie może się stać???

Z poważaniem

2. Data: 2007-01-12 21:34:23

Temat: Re: Problem z magnezem ale tym fizycznym
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem mam taki.Mam sprzęt muzyczny.Do niego pare kolumn.
> Nieważnejakich.Ważne to że w każdej z kolumn jest 7 głośników
> czyli 7sporawych magnezów(tych fizycznych)

Zacznij uważać na lekcjach polskiego, wtedy być może zaczniesz stawiać
spacje po kropkach kończących zdanie i zobaczysz różnicę między MAGNEZEM
a MAGNESEM

--
poleasingowy P3 800EB na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie

3. Data: 2007-01-13 06:00:15

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądząc po treści domniemywam, że autor tego posta zakończył edukację na 3
klasie podstawówki, więc na nic Twoje namowy do uważania na lekcji.
Jacek

4. Data: 2007-01-13 10:21:53

Od: "d...@g...com" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Sądząc po treści domniemywam, że autor tego posta zakończył edukację na 3
> klasie podstawówki, więc na nic Twoje namowy do uważania na lekcji.
> Jacek

A to się zdziwisz bo jestem na studiach(informatyka). Pozatym ja już
przyjąłem do wiadomości tą róznice między magnesem i magnezem. Jest to
tylko jedna głupia literka. Jestem tylko człowiekiem i mam prawo się
pomylić. Zamiast się czepiać to może ktoś odpowiedział by na moje
pytanie???A co do interpunkcji w postach, to znajdzcie mi kogoś kto w
usenecie stosuje się do niej.Chyba tylko jacyś maniacy polonistyki. Na
forach to co innego ale na usenecie??Tylko ortografia. Pozatym jeszcze
wróce do tego magnesu. Czy w Polsce ludzie muszą być dla siebie tacy
niemili??? Przecież wystarczyło by napisać stary tak się nie pisze(i
pierwszy post taki był). Ale nie oczywiście znajdzie się jakiś mądrala
który musi się doczepić. Ludzie z takim podejściem to my nigdy tej
obiecanej przez Kaczora Czwartej Rzeczypospolitej nie zbudujemy.Troche
kultury.I tolerancji.

5. Data: 2007-01-13 12:24:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości

>Mam sprzęt muzyczny.Do niego pare kolumn.Nieważne
>jakich.Ważne to że w każdej z kolumn jest 7 głośników czyli 7
>sporawych magnezów(tych fizycznych).Niewiem czy to moja wyobrażnia
>ale mam wrażenie że mi szkodzą???

Nie znam sie na kolumnach..., ale jesli jestes, jak piszesz informatykiem,
to nie powinienes miec problemow ze znalezieniem informacji w necie na temat
magnesu. Sadze, ze miales problem, poniewaz pomyliles magneS z magneZem.

Cyt. ze str.: http://www.resmedica.pl/zdart5014.html "Kleopatra używała
magnesów, aby przedłużyć swoją młodość. W Chinach ze skał wydobywano
substancję magnetyczną zwaną kamieniem zdrowotnym. W Grecji wyrabiano z rudy
magnesy, które określano kamieniem życia."

Jest w sieci troche wiadomosci na temat magnesu. Wrzuc magnes, albo magnes a
leczenie, czy cos w tym guscie.
Przyznam, ze sama uzywam od wielu lat, kiedy zachodzi taka potrzeba,
magnesow wszytych w plocienny pasek. I z pewnoscia nie sa szkodliwe, a wrecz
przeciwnie:)

Iwona
//Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.//
www.kociszce.ao.pl

6. Data: 2007-01-13 13:38:09

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-0
Odpowiem tak:
Jak sobie pomyślę, jakim jestem inżynierem to aż się boję iść do lekarza.
Jacek

7. Data: 2007-01-13 13:51:43

Od: "d...@g...com" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]
> Przyznam, ze sama uzywam od wielu lat, kiedy zachodzi taka potrzeba,
> magnesow wszytych w plocienny pasek. I z pewnoscia nie sa szkodliwe, a wrecz

Dzięki Iwono sprawdze w necie bo rzeczywiście myliłem chyba magnes z
magnezem. W każdym razie dzieki za info.:)

8. Data: 2007-01-13 14:23:39

Od: "elka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d...@g...com" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> niemili??? Przecież wystarczyło by napisać stary tak się nie pisze(i
> pierwszy post taki był). Ale nie oczywiście znajdzie się jakiś mądrala

Nie wiem także, co taki mędrek chce osiagnąc, naśmiewając się z innych.
Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie zabieraj głosu. Jakieś kompleksy
wyłazą, żeby je zaleczyć, najlepiej przyładować komuś. I już jest
zadowolony, lżej sie zrobiło.

9. Data: 2007-01-13 15:01:07

Od: "d...@g...com" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie zabieraj głosu. Jakieś
> kompleksy wyłazą, żeby je zaleczyć, najlepiej przyładować komuś. I już
Ela za bardzo nie wiem do kogo ta wiadomość jest skierowana...Czy do
mnie czy do Jacka...

10. Data: 2007-01-13 15:27:08

Od: "elka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ela za bardzo nie wiem do kogo ta wiadomość jest skierowana...Czy do mnie
> czy do Jacka...

Do Michała, do Jacka, ale także do wszystkich tych, którzy zabierają
głos tylko w tym celu, aby skrytykować osobę zadającą pytania.

Zapalenie trzustki
hiperprolaktynemia czynnościowa - przyczyna?
18000 WBC
zapalenie gardła/ problemy z zoladkiem - głupie pytanie....
Dziecko dwuletnie a chodzenie boso