Problem z prawym jądrem

1. Data: 2007-09-05 19:40:39

Temat: Problem z prawym jądrem
Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam 17 lat. Jakieś 4 miesiące temu zacząłem odczuwać dziwny, lekki ból w
prawym jądrze i okolicach. Nie bolało właściwie, tylko tak jakby czułem tam
coś. Przy dotyku nie bolało, temperatura w normie. Po 2 dniach poszedłem z
tym do pierwszego kontaktu, który wysłał mnie do chirurga z podejrzeniem
skręcenia. Chirurg niczego nie wykrył, ale dał skierowanie do urologa.
Urolog stwierdził cystę najądrza i kazał sie zgłosić za pół roku. Jednak to
uczucie nie ustępowało i dalej je 'czułem', doszło do tego pieczenie.
Poszedłem drugi raz, urolog stwierdził "że się wchłonęło i że zdrowi ludzie
tu nie przychodzą, to jest miejsce dla chorych" oraz "w tym wieku jądra
kończą się kształtować i czasami może boleć". No i mam dylemat: czy
faktycznie nic tam nie ma, a jest to wynik dojrzewania, czy może faktycznie
coś tam jest.

2. Data: 2007-09-05 20:28:49

Temat: Re: Problem z prawym jądrem
Od: " turpin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukaszu,

1) nie chodz wiecej do tego urologa -- jadra nie 'ksztaltuja sie' w 17 roku
zycia. Co sie tam mialo 'uksztaltowac', to sie juz dawno uksztaltowalo.

2) Jakikolwiek problem 'jadrowy' u osoby w twoim wieku stanowi wskazanie do
zrobienia USG jadra i oznaczenia poziomu alfa-fetoproteiny (AFP) i
podjednostki beta ludzkiej gonadotropiny kosmowkowej (beta-HCG) w surowicy.
Chodzi o wykluczenie nowotworu jadra.

3) Statystycznie rzecz biorac, NAJPEWNIEJ NIE MASZ zadnego nowotworu, tylko
istotnie jakies blizej niesprecyzowane pierdoly zapalne, ale w tym przypadku
lepiej dmuchac na zimne. Tym bardziej, ze nowotwory jader:

3.1) realnie sie trafiaja,
3.2) wczesnie wykryte sa w wiekszosci uleczalne,
3.3) nieleczone moga usmiercic. USG i oznaczenie AFP/betaHCG nie kosztuje
drogo. Warto zaplacic te pare zlotych za spokoj.

to tyle straszenia wieczorowa pora...

3. Data: 2007-09-05 20:58:14

Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3.3) nieleczone moga usmiercic. USG i oznaczenie AFP/betaHCG nie kosztuje
> drogo. Warto zaplacic te pare zlotych za spokoj.

A jeśli to nowotwór, i nie da się go wyleczyć farmakologicznie tylko trzeba
usunąć całe jądro, to czy:
1. Lewe - zdrowe (miejmy nadzieję) jądro wystarczy, żebym mógł z becikowego
skorzystać w przyszłości ? :)
2. Czy istnieją jakieś "protezy" wszczepiane wewnątrz moszny na miejsce
wyciętego jadra ?

4. Data: 2007-09-05 21:11:22

Od: "Del_Rey" <w...@w...wp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> becikowego skorzystać w przyszłości ? :)
> 2. Czy istnieją jakieś "protezy" wszczepiane wewnątrz moszny na miejsce
Ad.1 Tak
Ad.2 Tak

Nie ma sie co stresować.Za młodyś na jakieś onkologie.
Pyknij sobie USG i bedzie wszystko wiadomo.
mnie jajco bolało kilka miesiecy, a wykombinowałem wkoncu, ze majtasy były
nie teges, Cam Kalvin Klain mi w tyłek wchodził i jajco ugniatał :-). a
mówią , że amerykanskie dobre :-)

5. Data: 2007-09-05 21:12:41

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Górski wrote:

> [...]
> becikowego skorzystać w przyszłości ? :)
> 2. Czy istnieją jakieś "protezy" wszczepiane wewnątrz moszny na

2x tak, ale sie nie nakrecaj zaraz... moze to nic groznego ale sprawdz.

6. Data: 2007-09-05 22:16:55

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.09.2007 Łukasz Górski <b...@o...pl> napisał/a:

> A jeśli to nowotwór, i nie da się go wyleczyć farmakologicznie tylko trzeba
> usunąć całe jądro, to czy:

Jezu, ale Cię nastraszyli. Spokojnie. Możesz mieć zapalenie, albo skręt.
Jeśli skręt, to szybiutko na ostry dyżur, bo jajko Ci się zepsuje w parę
godzin. Sprawdź sobie, czy po uniesieniu go nieco do góry boli mniej. Jeśli
tak, to wskazuje to na skręt (przy skręcie wiszące bardziej boli, bo się
to skręcenie zaciska pod ciężarem). Możesz też mieć zapalenie - ten czy
inny antybiotyk pomoże. Nalegaj na zrobienie USG z dopplerem, które
wykluczy skręt.

2x tak ;-)
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

7. Data: 2007-09-06 12:17:56

Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> to skręcenie zaciska pod ciężarem). Możesz też mieć zapalenie - ten czy
> inny antybiotyk pomoże. Nalegaj na zrobienie USG z dopplerem, które

Jak wcześniej napisałem badanie chirurga wykluczyło skręt (chociaż...nie
było to usg tylko takie "ręczne & macane" badanie :) ). Możliwe, że to
zapalenie, bo czuję czasem pieczenie w pachwinie, ból promieniuje na jądro.

8. Data: 2007-09-06 20:40:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Sep 2007, Łukasz Górski wrote:

> [...]
> skorzystać w przyszłości ? :)
> 2. Czy istnieją jakieś "protezy" wszczepiane wewnątrz moszny na miejsce

2x tak. Ale poczekaj z takimi myślami do wyjaśnienia sprawy ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

9. Data: 2007-09-06 20:40:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Sep 2007, Del_Rey wrote:

> nie teges, Cam Kalvin Klain mi w tyłek wchodził i jajco ugniatał :-). a
> mówią , że amerykanskie dobre :-)

stringi???

P.

10. Data: 2007-09-06 20:56:38

Od: "Del_Rey" <w...@w...wp> szukaj wiadomości tego autora

> stringi???

raczej klacyczne majciochy, w stringach to jajca cą obok "sznurka" chyba.
nie wiem, nie przymierzałem :-)

Problem z prawym jądrem
Atopowe Zapalenie Skory VS Antynoncepcja.
plywanie zabka a kiepski kregoslup?
Bolaca kosc po wyrwaniu zeba
pulsująca powieka- co to?