Problem ze znalezieniem...

1. Data: 2007-11-23 16:12:04

Temat: Problem ze znalezieniem...
Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od jakiegoś czasu staram się znaleźć kilka rzeczy potrzebnych w moim
gospodarstwie domowym. Min. kosz na śmieci z kilkoma przegródkami
ułatwiający segregację, kosz czy też pojemnik na brudna bieliznę również z
przynajmniej jedną przegródka aby oddzielić ubrania przed praniem. Niestety
nie mogę do tych celów użyćpo prostu kilku pojemników, ponieważ nie posiadam
wystarczająco dużo miejsca.

Za wszelką pomoc z góry serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam,

Kasiula

2. Data: 2007-11-23 21:21:10

Temat: Re: Problem ze znalezieniem...
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula pisze:

> [...]
> Niestety nie mogę do tych celów użyćpo prostu kilku pojemników, ponieważ
> nie posiadam wystarczająco dużo miejsca.

Twój post wzbudził we mnie pragnienie posiadania takiego kosza. Ale
szybkie poszukiwania nic nie dały. IKEA oferuje mnóstwo koszy, ale bez
segregacj (tj. proponują segregować do kilku).

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Ikeams
Search?storeId=19&langId=-27&catalogId=11001&searchT
ype=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23
%7EProducts&query=kosz+na+%C5%9Bmieci

Na allegro też nędznie.
jak znajdziesz, to napisz.

Magdalaena

3. Data: 2007-11-23 21:46:25

Od: "Paweł Skoczylas" <pawel.skoczylas[nospam]@konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie posiadam wystarczająco dużo miejsca.
>
> Za wszelką pomoc z góry serdecznie dziękuję.

Odnośnie prania:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50116588

mam taki, całkiem całkiem.
jeden kosz podzielony na 2 pojemniki. Można przegrodę złożyć.

Tequila

4. Data: 2007-11-23 22:23:12

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Search?storeId=19&langId=-27&catalogId=11001&searchT
ype=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23

Na pewno dam znać jak znajdę. Ale wątpię bo szukam już od ładnych kilku
tygodni, to samo mam ze znalezieniem suszarki do swetrów, które należy
suszyć w pozycji leżącej.

Pozdrawiam serdecznie,

Kasiula

5. Data: 2007-11-23 22:29:21

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Odnośnie prania:
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50116588
>
> mam taki, całkiem całkiem.
> jeden kosz podzielony na 2 pojemniki. Można przegrodę złożyć.

Zbawco Ty mój!
Dzięki serdecznie :)
Jak to znalazłeś, ja szukałam i szukałam i lipa :/

Pozdrawiam serdecznie,

Kasiula

6. Data: 2007-11-24 14:07:14

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Twój post wzbudził we mnie pragnienie posiadania takiego kosza. Ale
> szybkie poszukiwania nic nie dały. IKEA oferuje mnóstwo koszy, ale bez
> segregacj (tj. proponują segregować do kilku).

Eęęęęęęęęęęę?????

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20110738

:-) Monika

7. Data: 2007-11-24 17:50:27

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula pisze:

> [...]
>
> Na pewno dam znać jak znajdę. Ale wątpię bo szukam już od ładnych kilku
> tygodni, to samo mam ze znalezieniem suszarki do swetrów, które należy
a nie wystarcza ci zwykła suszarka stojąca z hipermarketu za 20 zł ?
taka jak ta:
http://www.allegro.pl/item271675400_suszarka_pokojow
a_rozkladana_nowa_.html
jeśli nie rozkłada się skrzydeł powstaje równa pokratkowana
powierzchnia. Moje swetry suszą się na niej świetnie.
Jedyny minus - skutecznie zagraca pokój przekształcając najbardziej
wytworne wnętrze w suszarnię.

Magdalaena

8. Data: 2007-11-24 17:57:14

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:
> Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Eęęęęęęęęęęę?????
>
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20110738
>

> :-) Monika

Dzięki.
IMHO ten jest strasznie mały. A ja nie dam rady biegać dwa razy dziennie
do śmietnika. Nie mówiąc o pojemnikach do sortowania odpadów.

Magdalaena

9. Data: 2007-11-24 19:48:56

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje swetry suszą się na niej świetnie.
> Jedyny minus - skutecznie zagraca pokój przekształcając najbardziej

Nie było by problemu gdyby nie fakt, iż swetry z angory itp. suszy się w
pozycji leżącej i od razu po praniu tj. bez wiekszego wyciskania wody.
Jak miałabym wannę to suszarkę mogłabym do niej wstawić :D
A w tej chwili muszę zadowolić się jedynie zmienianiem ręczników pod
swetrami ;/

Pozdrawiam
Kasiula

mocowanie frontu do zmywarki whirpool - gdzie kupić
Lekki OT - Przeksztalcenie mieszkania na odrebna wlasnosc
akustyka mieszkania
Sztućce Hoffner czy Richmond??
Termometr z sondą bezprzewodową