Re: Problem ze znalezieniem...

Date: Fri, 23 Nov 2007 22:21:10 +0100
From: Magdalaena <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Problem ze znalezieniem...

Kasiula pisze:

> od jakiegoś czasu staram się znaleźć kilka rzeczy potrzebnych w moim
> gospodarstwie domowym. Min. kosz na śmieci z kilkoma przegródkami
> ułatwiający segregację, kosz czy też pojemnik na brudna bieliznę również
> z przynajmniej jedną przegródka aby oddzielić ubrania przed praniem.
> Niestety nie mogę do tych celów użyćpo prostu kilku pojemników, ponieważ
> nie posiadam wystarczająco dużo miejsca.

Twój post wzbudził we mnie pragnienie posiadania takiego kosza. Ale
szybkie poszukiwania nic nie dały. IKEA oferuje mnóstwo koszy, ale bez
segregacj (tj. proponują segregować do kilku).

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Ikeams
Search?storeId=19&langId=-27&catalogId=11001&searchT
ype=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23
%7EProducts&query=kosz+na+%C5%9Bmieci

Na allegro też nędznie.
jak znajdziesz, to napisz.

Magdalaena