Re: Problem ze znalezieniem...

Data: 2007-11-24 17:50:27
Temat: Re: Problem ze znalezieniem...
Od: Magdalaena <m...@w...pl>

Kasiula pisze:

> [...]
Search?storeId=19&langId=-27&catalogId=11001&searchT
ype=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23
%7EProducts&query=kosz+na+%C5%9Bmieci

> Na pewno dam znać jak znajdę. Ale wątpię bo szukam już od ładnych kilku
> tygodni, to samo mam ze znalezieniem suszarki do swetrów, które należy
> suszyć w pozycji leżącej.
a nie wystarcza ci zwykła suszarka stojąca z hipermarketu za 20 zł ?
taka jak ta:
http://www.allegro.pl/item271675400_suszarka_pokojow
a_rozkladana_nowa_.html
jeśli nie rozkłada się skrzydeł powstaje równa pokratkowana
powierzchnia. Moje swetry suszą się na niej świetnie.
Jedyny minus - skutecznie zagraca pokój przekształcając najbardziej
wytworne wnętrze w suszarnię.

Magdalaena