Re: Problem życiowy - krótkie

Data: 2006-01-31 23:26:40
Temat: Re: Problem życiowy - krótkie
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic>

"Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dqlmf4$821$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No cóż... pójdę na ugodę i powiem, że obie wersje są prawdopodobne :)
> Tylko bardzo ostatnio zastanawia mnie, dlaczego naprawdę inteligentne, wartościowe
i wcale nie brzydkie dziewczyny są wciąż same i
> nie udaje im się stworzyć z nikim stałego związku. Znam jeden taki szczególny
przypadek : kobieta niesamowicie oryginalna (w
> pozytywnym znaczeniu tego słowa), o fascynujących zainteresowaniach i poglądach,
"młoda duchem", inteligentna, wykształcona (ma
> magistra z 2 fakultetów) towarzyska i całkiem ładna (nie jest przepiękna, ale ma
uroczą burzę loków :)), otwarta na innych, a z
> żadnym partnerem nie udało jej się zbudować nic stabilnego i wciąż jest sama.
Dlatego, że nie chciała faceta, który by jej nie
> dorównywał? Czy może z tego powodu, że żaden facet nie chciał z nią być, gdyż czuł
się przy niej gorszy, płytszy, głupszy,
> bardziej pospolity? Nie potrafił zaakceptować tego, że ona jest i zawsze będzie
lepsza, mądrzejsza, ciekawsza od niego?

Teraz nareszcie wiem, jak mam sobie Ciebie wyobrażać. W imieniu całej
grupy dziękuję za szczerą autoprezentację.

--
Sławek