Problemy w kontaktach z ludzmi

1. Data: 2005-04-20 11:41:37

Temat: Problemy w kontaktach z ludzmi
Od: "Arabella" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,

Mam straszne problemy w kontaktach z innymi ludzmi. Dzieje sie ze mna cos
bardzo dziwnego nie potrafie nic z siebie wydusic a jak cos w koncu powiem
to jest to ni z gruszki ni z pietruszki. Podczas rozmów jestem strasznie
spięta i czuję niemal namacalną jakąś wewnętrzną blokadę. Bardzo mi to
przekszadza w życiu bo izoluję się od ludzi a chetnie przebywałabym w ich
towarzystwie.
Z drugiej strony to całę zachowanie jest bardzo iracjonalne bo nie mam
poczucia bycia gorszą i wiem że moi rozmówcy w wielu płaszczyznach mi
ustępują jednak to "zatykanie" występuje mimo tego że logika i racjonalne
myślenie nawet podczas jego trwania je wykluczają
Czy ktoś mi z tym może pomóc w Warszawie ?

Pozdrawiam

Rozżalona Arabella

PS.
Nie mam żadnych problemach ani osobistych ani zawodowych

1. Data: 2005-04-20 11:59:03

Temat: Re: Problemy w kontaktach z ludzmi
Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mi z tym może pomóc w Warszawie ?

walnij sobie lufke "przed" i wraz z opanowaniem tej calej sztuki zmniejszaj
dawki za kazdym razem ;>

> PS.
> Nie mam żadnych problemach ani osobistych ani zawodowych

jak bys nie miala to bys tu nie pisala :p

ghostrider

1. Data: 2005-04-20 11:59:04

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Arabella* wrote in <news:d45ema$1iab$1@news2.ipartners.pl> :

> Czy ktoś mi z tym może pomóc w Warszawie ?

moze mało inteligentne ale mi pomogl alkohol, fajki i zrobienie z
siebie idioty wiele razy. Po połączeniu tego z "gówno mnie obchodzi
kto sobie co pomysli" jakos sie udało.

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-04-20 13:27:33

Od: "Washington Irving" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arabella" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam straszne problemy w kontaktach z innymi ludzmi. Nie mam żadnych
> problemach ani osobistych ani zawodowych

Skoro mówisz, że cytuję "...moi rozmówcy w wielu płaszczyznach mi
ustępują..." to tak naprawdę mówisz, że jesteś/czujesz się od nich lepsza.
To następnie prowadzi do założenia, że są tacy od których jesteś/czujesz się
gorsza, a więc mówiąc "...nie mam poczucia bycia gorszą..." w rzeczywistości
przeczysz sobie samej. Może za często oceniasz siebie i jednocześnie innych
ludzi. Może miałaś surowych rodziców. Może podświadomie przez to masz małe
poczucie własnej wartości. Może masz silne poczucie tego jak być powinno co
generalnie przeszkadza w byciu naturalnym/spontanicznym.

Twoje pytanie jednak brzmiało:
Czy ktoś mi może z tym pomóc w Warszawie?
Sądzę, że psycholog, ale normalny a nie pokręcony, a o takich jest niestety
w tym fachu trudno:-) Spróbuj poszukać w sieci jest już kilka wyszukiwarek
specjalistów, a nawet poradni psychologicznych online jeśli bezpośrednia
wizyta nie wchodzi w grę.

Pozdr.

1. Data: 2005-04-20 16:11:53

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arabella wrote:

> Nie mam żadnych problemach ani osobistych ani zawodowych

hmm... odwazne stwierdzenie...

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-20 16:23:07

Od: gm <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2005 15:27:33 +0200, Washington Irving <n...@n...pl>
napisał:

> Skoro mówisz, że cytuję "...moi rozmówcy w wielu płaszczyznach mi
> ustępują..." to tak naprawdę >mówisz,że jesteś/czujesz się od nich
> lepsza. To następnie prowadzi do założenia, że są tacy od których

To nie prowadzi do takiego założenia. Jeśli Ciebie prowadzi to może
oznaczać że ty czujesz się gorszy. Może też oznaczać że czujesz sie od
wszystkich lepszy i uważasz że wszyscy czują się gorsi od Ciebie. Oznacza
jeszcze że masz 19 lat czarne włosy 165 wzrostu i wazysz 70kg i jestem
tago pewien.

1. Data: 2005-04-20 21:13:15

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Grupowiczow,
>
> Mam straszne problemy w kontaktach z innymi ludzmi.

jak juz to napisalam kiedys podobnemu dzikusowi co ty, ze musisz wiecej z
ludzmi przebywac, nie bac sie. musisz sie oswoic i tyle

> Czy ktoś mi z tym może pomóc w Warszawie ?

w Warszawie to ci nikt nie pomoze, tam jest pelno jolopow :D

> PS.
> Nie mam żadnych problemach ani osobistych ani zawodowych

no a jak nazwiesz ten powyzszy problem?

1. Data: 2005-04-20 21:38:57

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia"
> w Warszawie to ci nikt nie pomoze, tam jest pelno jolopow :D

A Ty Kacha była kiedy we Warszawie, że taka obeznana?
WK

1. Data: 2005-04-20 21:48:08

Od: gm <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Apr 2005 23:13:15 +0200, Kasia <m...@y...com> napisał:

Jasne że w Wawie pełno jelopów. Oczywiście.
W twoim miescie, wsi czy gdzie tam przebywasz zapewne wszyscy od Ciebie
madrzejsi, ale obawiam sie że to nie znaczy że tam sami genialni.

1. Data: 2005-04-20 21:55:52

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 20 Apr 2005 23:13:15 +0200, Kasia <m...@y...com> napisał:
>
> Jasne że w Wawie pełno jelopów. Oczywiście.

no i oto chodzi, madrze gadosz dac ci wodki.

psychoanaliza
acidman
reklama-subiektywne poczucie braku
Wyobrazenia o piekle