Re: Probowania

1. Data: 2000-10-11 19:19:33

Temat: Re: Probowania
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Danka <j...@z...nl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 11 października 2000 20:10
Subject: Re: Probowania

>Osobiscie zawsze kosztuje mieska w trakcie doprawiania. Ale ja, w
>przeciwienstwie chyba do Ciebie, nie mam z tym trudnosci, bo mi takie
surowe
>miecho na mielone, ale juz doprawione - tak "na oko", nawet bardzo smakuje.
>Oczywiscie o wiele lepsze jest juz usmazone.
>Pozdr.,
>Danka
ja tez zawsze probuje na surowo - ale jak ktos lubi tatara i kriwste
befsztyki to chyba nic dziwnego, ze i przed masa na mielone nie kapituluje
;-) Ale probowanie na surowo tez jest problematyczne - smak po usmazeniu
odbiega jednak od tego, co czuje sie w surowej masie (chodzi mi o natezenie
przypraw oczywiscie)
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/