Re: jak czyscic srebrne?

1. Data: 2000-10-11 20:35:16

Temat: Re: jak czyscic srebrne?
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Jerzy <j...@m...pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 11 października 2000 22:11
Subject: Re: jak czyscic srebrne?

> [...]
>[...]
>obie
>Znam, znam inaczej bym sobie nie pozwolił na taką uwagę.
>Widocznie jesteśmy różnej daty chociaż młodzieniaszkiem nie jestem.
>Wolę formę plastik od [kurs.] przestarz. plastyk [kurs.] D.lpoj. plastiku
>(wymowa: plastiku "akcent" na "t") [kurs.] prestarz. plastyku ( wymowa:
>plastyku "akcent" na "t").
>[też PWN - powalczymy na "daty" słowników? to dopiero będą "jaja".
>Wprowadzili sporo zmian.]
>Jakby co to "herbatkę" pijam "zaparzoną" po 3-ch minutach.

Zdziwilbys sie z tymi datami ;-) A konkretnie kto wprowadzil ? Bo zawsze
myslalam, ze jezyk to twor zywy, ktory modyfikujemy my - wszyscy
uzytkownicy. To, ze preferujesz jakas forme to jeszcze nie powod zeby
"flekowac" czlowieka za uzycie innej dopuszczalnej formy - zwlaszcza ze ta
grupa o kulinariach traktuje a nie o niuansach polszczyzny na codzien. Chyba
sie zaperzylam - przepraszam, ale chetniej przeczytalabym jakis fajny
przepisik w Twoim wykonaniu niz pokpiwania z ludzi, ktorzy jak widac
chcieli podzielic sie wiedza z innymi. I bez obrazy, ale nie daje sie parzyc
kazdemu, kto ma na to ochote ;-)
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-10-11 21:10:09

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:019301c033c2$c4637be0$4fdf4cd5@tea...
[...]
Chyba sie zaperzylam -
Spoko, spoko, przeczytaj jeszcze raz a zobaczysz, że to było w tonie
żartobliwym.
Zabrakło :-)))
przepraszam, ale chetniej przeczytalabym jakis fajny
[...]
a był, przeoczyłaś widocznie.

I bez obrazy, ale nie daje sie parzyc kazdemu, kto ma na to ochote ;-)
> Herbatka
Podobasz mi się. Nawet "zaparzona"!
Pozdrawiam Jerzy
PS
Lubię "mocną" herbatę. ;-)))

Re: Probowania
Re: Folia aluminiowa
Re: jak czyscic srebrne?
kraby
[ cuisine.pl ] Przemysław Kaczmarek - Kucharzem Roku